سرمربی تیم کشتی آزاد داروسازی سهند ارس گفت: تیم یکدستی داریم و پس از موفقیت در دور رفت لیگ، از امروز به فکر دور برگشت هستیم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رضایی سرمربی تیم کشتی آزاد داروسازی سهند ارس در خصوص برگزاری لیگ برتر کشتی گفت: لیگ نسبت به سال گذشته شرایط بسیار بهتری دارد، چون تنها ورزش سالنی بودیم که سال گذشته مجوز گرفتیم تا مسابقات را با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی به‌صورت متمرکز برگزار کنیم.

نایب‌قهرمان المپیک افزود: امسال که تیم‌ها بیشتر شده است، فدراسیون و سازمان لیگ توانسته این مسابقات را از حالت متمرکز درآورده و شرایط بهتری نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: قدرت تیم‌ها در گروه‌ها تقسیم شده، چهار تیم قدرتمند که همه آن‌ها مدعی هستند می‌توانند به جذابیت لیگ کمک کنند.

وی افزود: دور رفت مسابقات ما در گروه الف در شهر مشهد برگزار شد که گروهمان متشکل از تیم‌های امید لرستان و آکادمی نادری خادم خراسان بودند که با آن‌ها هم‌گروه بودیم آن‌ها هم‌گروه‌های جوانی هستند و قابل‌احترام، تیم ما هم تیم خوبی است و متشکل از کشتی‌گیران صاحب‌نام و یکدست است همه بچه‌های تیم من خوب بودند و شرایطشان روزبه‌روز بهتر می‌شود و هرروز تمرینات خود را با برنامه انجام می‌دهیم.

دارنده مدال برنز سنگین‌وزن جهان اظهار داشت: وقتی‌که مسابقات از حالت متمرکز دربیاید شکل لیگ را به خود می‌گیرد و به‌صورت رفت‌وبرگشت برگزار می‌شود و این مورد می‌توانند، بیشتر از سال گذشته در پیشرفت کشتی کمک کند، جذابیت لیگ هم به دلیل پخش شدن کشتی گیران در تیم‌های مختلف بسیار بالا رفته است.

سرمربی تیم کشتی آزاد داروسازی سهند ارس خاطرنشان کرد: ما از امروز اردوی خود را شروع می‌کنیم و تا روز مسابقه در اردو هستیم تا بتوانیم در دور برگشت هم بسیار خوب ظاهر شویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار