شاخص کل بورس در ساعت ۹:۱۵ دقیقه با رشد ۷ هزار و ۵۲۴ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۰۵ هزار و ۹۴۱ واحد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه پانزدهم آبان ماه در ابتدای معاملات با رشد ۴ هزار و ۲۴۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۲ هزار واحد قرار گرفت.


بیشتر بخوانید 


در ساعت ۹:۱۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۷ هزار و ۵۲۴ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۰۵ هزار و ۹۴۱ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۵۵۹ واحد بر روی پله ۳۷۶ هزار و ۹۰۱ واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲۹ هزار و ۷۵۲ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۲۸ هزار و ۱۶۹ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۹ هزار و ۳۶۶ واحد بر روی پله ۳۸۳ هزار و ۹۰۱ واحد قرار گرفت. سه نماد فولاد، فملی و کگل تاثیر گذار‌ترین نماد بر شاخص کل بورس هستند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۴۴۲ واحد بر روی پله ۲۰ هزار و ۲۹۵ واحدی قرار گرفت. آریا، زاگرس و کگهر سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص فرابورس در این لحظات بازار هستند.

در ساعت ۱۱:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۳۳ هزار و ۳۱۳ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۳۱ هزار و ۷۲۹ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با رشد ۱۰ هزار و ۶۲۷ واحد بر روی پله ۳۸۴ هزار و ۹۶۹ واحدی قرار گرفت.

هم اکنون ۳۰۹ نماد در صف خرید و ۲۹ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۲ شاخص کل بورس ۳۸ هزار و ۴۹۸ واحد دیگر رشد کرد و بر روی پله یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۹۱۵ واحد قرار گرفت.

شاخص هم وزن نیز با رشد ۱۱ هزار و ۲۹۰ واحدی بر روی پله ۳۸۵ هزار و ۶۳۲ واحد قرار گرفت. نماد‌های فولاد، شستا و فملی پر تراکنش‌ترین نماد‌ها تا به این لحظه بودند.

در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۴۲ هزار و ۵۸ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۴۰ هزار و ۴۷۵ واحدی قرار گرفت. شستا، فولاد و فارس سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص کل و شستا، فولاد و فملی نیز پرتراکنش‌ترین نماد در بورس بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
هوررررررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار