سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در مجموع ۳۰۲۰ تماس با سامانه ۱۲۵ در خصوص آبگرفتگی های دیروز به ثبت رسیده است.

فرهاد کاوه اهنگران سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: در پی شرایط ناپایدار جوی امروز، آتش نشانان از ۲۶ ایستگاه آتش نشانی از همان ساعات اولیه شروع بارش‌ها، با تمام قوا برای امداد رسانی به شهروندان امداد خواه اعزام شدند و عملیات آبکشی را با تجهیزات و پمپ‌های آبکشی به انجام رساندند.
او افزود:در مجموع ۳۰۲۰ تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به ثبت رسیده که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان برای ۳۷۰ مورد عملیات، نیروی آتش نشان اعزام نمود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان عنوان کرد: خوشبختانه با مدیریت و فرماندهی صحیح و تشکیل فوری ستاد بحران این سازمان که از قبل آمادگی مواجهه با این رخداد را داشت، به تمامی امداد خواهان خدمت مناسب ارائه شد.
کاوه آهنگران اضافه کرد:این در حالی است که علاوه بر سرویس دهی مناسب به منازل و اماکن آبگرفته، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به حریق و حوادث که بیشتر آن تصادفات ناشی از عدم رعایت موارد ایمنی در زمان رانندگی بود، امداد رسانی به موقع انجام داد و آتش نشانان شهر اصفهان در کمترین زمان ممکن در محل حریق و حوادث اعلام شده به سامانه ۱۲۵ حاضر شدند.
او در پایان تصریح کرد:خدا قوت و خسته نباشید می‌گوییم به تمامی همکاران سختکوش و ایثارگر در سازمان که توانستند با خوشرویی و متانت و البته تلاش مضاعف این روز پرکار را پشت سر بگذارند.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.