سرمربی تیم آلومینیوم اراک درباره بازی تیم خود مقابل مس رفسنجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره بازی تیم خود مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: آن‌ها در بازی قبلی‌ باخته‌اند، اما شرایط این تیم به گونه‌ای است که می‌دانیم با این که ۲ شکست دارند، در شرایط سخت بوده‌اند. ما از این مسئله غافل نمی‌شویم که بگوییم چون در ۲ بازی باخته‌اند، ضعیف هستند.

وی ادامه داد: مس بازیکنان با کیفیتی دارد، اما این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. به امید خدا فردا ابتدا یک بازی خوب و تماشاگرپسند را انجام بدهیم. امیدوارم بتوانیم با سربلندی از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در خصوص این که چقدر امیدوار است تیمش در سومین بازی پیاپی به پیروزی برسد، ابراز کرد: الحمدلله ۲ بازی گذشته را به خوبی پشت سر گذاشته‌ایم، اما دیدار با فولاد و پرسپولیس برای ما تمام شده اند و کاری به بازی‌های قبلی نداریم. ما فردا با مس رفسنجان مسابقه داریم و فکر و ذکرمان روی بازی فردا است.

خطیبی در مورد این که ۲ شکست قبلی مس کار تیم او را راحت‌تر می‌کند یا سخت تر، پاسخ داد: مسی‌ها تاکنون در زمین خودشان بازی نکرده‌اند و بازی داخل خانه‌ای را از آن‌ها ندیده‌ایم، اما فکر می‌کنم آن‌ها تیمی هستند که داخل و خارج خانه شرایطشان مساوی است؛ چون نفرات خیلی خوبی دارند.

وی تصریح کرد: ما از لحاظ تیمی و فردی از آن‌ها شناخت کافی داریم. ان‌شاءالله بتوانیم فردا چیزی که مدنظرمان است را در زمین پیاده کنیم و بتوانیم از نقطه ضعفی که مس رفسنجان دارد، استفاده کنیم و نقاط قوت این تیم را پوشش دهیم تا مشکلی برایمان ایجاد نشود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار