ستاره آرژانتینی تیم فوتبال پاری سن ژرمن در دیدار هفته سیزدهم لوشامپیونه غایب خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته و در چارچوب دیدار تیم های فوتبال پاری سن ژرمن و لیل، لیونل مسی، ستاره ۳۴ ساله پاریسی‌ها به دلیل مصدومیت پس از اتمام نیمه اول به رختکن رفت و دیگر نتوانست برای تیم خود بازی کند.

در ابتدا گفته می‌شد که مصدومیت مسی جزئی است و او به دیدار مقابل لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا خواهد رسید، اما این اتفاق پیش نیامد و اکنون و با اعلام پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن مسی حتی مسابقه فردا شب تیم خود مقابل بوردو را از دست خواهد داد و نمی‌تواند برای پاریسی‌ها به میدان رود.

مائوریتسیو پوچتینو امروز در کنفرانس خبری خود این خبر را اعلام کرد و گفت مسی را در دیدار هفته سیزدهم لوشامپیونه در اختیار ندارد.

مسی در روز‌های گذشته تحت نظر پزشکانی در شهر مادرید اسپانیا بوده و این در حالی است که نام او بین بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی آرژانتین دیده می‌شود. باید دید که آیا مسی به دیدار‌های مقدماتی جام جهانی خواهد رسید؟

مسی در صورت ادامه پیدا کردن مصدومیت خود دیدار حساس تیم ملی آرژانتین مقابل برزیل را در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر از دست خواهد داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار