نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ملت ایران اسلامی به ویژه مردم استان لرستان در روز ۱۳ آبان، سیلی محکمی به استکبار و در راس آن دولت چپاولگر آمریکا زدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید "احمدرضا شاهرخی" نماینده ولی فقیه در لرستان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم آبادی ضمن گرامی داشت ۱۳ آبان اظهار داشت: دومین سیلی محکمی که طی چند روز گذشته به سردمداران دولت غارتگر آمریکا زده شد، توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

شاهرخی افزود: نیرو‌های آمریکایی با حمله به نفتکش ایرانی و هدایت آن به مکانی دیگر باعث شد که جان بر کفان سپاه پاسداران با اجرای عملیاتی پیچیده بر روی عرشه کشتی سرقت شده حاضر شوند و این کشتی را علیرغم تلاش‌های هوایی و زمینی نیرو‌های آمریکایی به سمت ایران هدایت کنند و این خود ضربه سنگینی به پیکره نیرو‌های آمریکایی بوده است.

او تصریح کرد: این حرکت سپاه پاسداران به کشور‌های همسایه ایران اسلامی نشان داد همچنان آمادگی برپایی امنیت در دریا‌های کشور عزیزمان را داریم.

نماینده ولی فقیه در لرستان از حضور همه اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان، بسیج دانش آموزی، جوانان و نوجوانان هلال احمر، جوانان انقلابی در برپایی نمایشگاه بصیرت افزایی و استکبار ستیزی که هنرمندانه حضوری فعال داشتند تقدیر و تشکر کرد.

شاهرخی در فراز دیگری از سخنانش به جلسه اخیر هیئت دولت اشاره کرد و گفت: آیت الله رئیسی ریاست جمهوری اسلامی کشورمان برای پنجمین بار بر مبارزه با فساد و بستر‌های فسادزا تاکید کردند.

او با بیان اینکه قطع دست‌های پنهان در رانت و فساد توسط ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران تاکید شد اظهار داشت: امید می‌رود در دولت سیزدهم از سوی وزرا و معاونان آن‌ها مبارزه با فساد و بستر‌های فسازا در اولویت قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در استان لرستان باید مبارزه با فساد و بستر‌های فسادزا با موشک نقطه زن عدالت مورد اصابت قرار گیرند تا هیچ کس اجازه فساد و بستر‌های فسادزا را ایجاد نکند.

شاهرخی تصریح کرد: عدالتخواهی، برنامه ریزی و اجرای عدالت در سطح دستگاه‌های استان لرستان باید مورد توجه همه مسئولان انقلابی قرار گیرد.

او در ادامه به ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: امروز متاسفانه یکی از شهر‌های استان لرستان در وضعیت قرمز، سه شهرستان نارنجی و ۵ شهرستان دیگر در استان زرد می‌باشند که این نشانه این واقعیت است که باید مراقب باشیم.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.