بازیکن تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار تیمش مقابل فجرسپاسی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وریا غفوری، بازیکن تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار تیمش مقابل فجرسپاسی گفت: در مورد بازی در زمین فجر نمی‌شود حرفی زد. این زمین کیفیتی ندارد که فوتبال در آن بازی کرد. حرف فنی نمی‌شود زد، متاسفانه در ثانیه‌های آخر به دلیل بی تمرکزی گل مساوی را خوردیم. ناراحت کننده است که در فوتبال ایران باید در چنین زمینی بازی کنیم. از بدشانسی نمی‌دانم چه بگویم، آن تیمی که حقش است به خاطر کیفیت زمین نمی‌تواند توانایی خود را بروز بدهد. در مسابقه امروز هم این اتفاق رخ داد.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال ضمن انتقاد از سازمان لیگ و کسر قرارداد بازیکنان فوتبال گفت: این سازمان هر سال چند درصد از قرارداد بازیکنان را کسر می‌کند بدون این که بازیکنان راضی باشند. در لیگ یک و دو هم این اتفاق می‌افتد. پول بزرگی که جمع می‌شود، هیچکس نمی‌داند کجا خرج می‌شود. هم از مربیان و هم از بازیکنان پول می‌گیرند. به نظر من باید به این موضوع رسیدگی و تجدید نظر شود. در هیچ کجای دنیا چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

او در خصوص این که در این بازی پنالتی تیمش را نزد گفت: در مورد پنالتی سرمربی تصمیم می‌گیرد، سال گذشته ۱۰ پنالتی زدم که ۹ ضربه گل شد و یکی از آن‌ها خراب شد. در این بازی تصمیم سرمربی بود که یامگا پنالتی بزند که خیلی خوب هم زد. پنالتی بازی قبلی هم بدشانسی من بود که نتوانستم خوب آن را بزنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار