سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره شکست تیمش برابر هوادار توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر میثاقیان، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره شکست تیمش برابر هوادار اظهار کرد: تیم ما خوب بازی نکرد و تیم حریف از ما خیلی بهتر بود، اما من دنبال بهانه نیستم. یک هفته است که سر این تیم هستم. بازیکنانی  که نمی‌توانستند بازی کنند، امروز بازی کردند و اولین بار بود که ما بازیکنان را با هم یکی کردیم.

میثاقیان افزود: برای این که تیم به روز‌های خوب برگردد، به طور حتم باید هماهنگ‌تر شویم و ۴ یا ۵ بازی دیگر انجام دهیم. تعطیلات لیگ به نفع ما است. دلیل شکست امروز ما این بود که بازی کمی انجام داده ایم و هماهنگ نبودیم. در بازی قبلی ۷ نفر از این بازیکنان نبودند و در ادامه ۱۰۰ درصد بهتر خواهیم شد.

فقط ۲ بازیکن از سال قبل در شهر خودرو مانده اند 

او ادامه داد: این اولین بازی ما در این مدتی که در تهران بودیم، بود. اردوی خیلی خوبی داشتیم. از باشگاه بابت این اردو تشکر می‌کنم و تمرین خیلی خوبی انجام دادیم. فضای خیلی خوبی داشتیم، اما تیم امروز آن انرژی که در تمرینات داشتیم را نداشت. البته مطمئن هستم که تیم ما خوب خواهد شد، از این تیم فقط ۲ نفر از سال قبل مانده‌  و بقیه بازیکنان رفته‌اند و خیلی تغییرات داشتیم.

او تصریح کرد: شهرخودرو همانند تیم ابومسلم است و مردم باید مثل ابومسلم این تیم را دوست داشته باشند. اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال باید همه با هم دوست باشند و نباید با هم قهر باشیم و باید به هم کمک کنیم. مدیرعامل باشگاه از جیب خودش هزینه می‌کند. شرایط برای تیم شهر خودرو روز به روز بهتر خواهد شد و  کار سختی را در پیش داریم،   اما مطمئنم که بهتر خواهیم شد. من امروز خیلی ناراحت شدم از این که  این گونه بازی کردیم، چون از بازیکنان بیشتر توقع داشتم. نمی‌دانم استرس بازی بود یا فشار روی بازیکنان بود و یا تمرینات آن‌ها کم بود، اما مطمئن هستم بهتر خواهیم شد.

میثاقیان درباره این که که فیلمی از او منتشر شد که در برخورد با  مهاجری از او خواسته است که بیاید تا دست در دست هم به این تیم کمک کنند، گفت: مهاجری دوست من است. او شاگردم بوده، کنارم کار کرده است و  با هیچ کس مشکلی ندارم. در این ۵۰ سال فوتبالم با هیچ کس مشکلی نداشتم و وظیفه داشتم که به او بگویم به تیم کمک کند.

میثاقیان خاطرنشان کرد: من شرایط سخت‌تر از این‌ها را تجربه کرده ام و قطعاً روز‌های خوب خواهند آمد، چون باشگاه کمک می‌کند که این تیم روز به روز بهتر شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار