سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در خصوص دیدار با استقلال تهران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در کنفراس مطبوعاتی بعد از دیدار با تیم فوتبال استقلال تهران در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد:  خداوند را شاکر هستیم در روزی که واقعا حق تیم ما باخت نبود، یک امتیاز را با تلاش بازیکنان و با لطف خداوند و شهیدسپاسی در لحظه آخر بازی گرفتیم. این بازی را همه تماشا کردند و اگر من بخواهم این دیدار را به شکلی دیگر توصیف کنم، زیاد شایسته نیست. قبل از بازی بدون غرور گفتم که تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به هیچ تیمی باج نمی‌دهد و یا راحت امتیاز از دست نمی‌دهد. منظور من گلی که در دقیقه ۹۵ به ثمر رسید، نیست. ما از ابتدا مقابل استقلال خوب بازی کردیم. وارد مسائل مالی استقلال نمی‌شوم، این تیم را دوست دارم و دیدیم در شیراز چطور از تیم فوتبال استقلال استقبال کردند. تیم‌های بزرگ ایران مثل استقلال و پرسپولیس را دوست داریم، اما تیم فوتبال فجر سال اول است که در لیگ برتر حضور دارد. وقتی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی به این شکل مقابل استقلال بازی می‌کند، نشان می‌دهد تیم ما چیزی کمتر از تیم‌های بزرگ ندارد.

او ادامه داد: تنش‌هایی در بازی شکل گرفت که سبب شدند تا به ما هم فشار بیاید و اعتراض هایی به داوری داشته باشیم. به نظر من صحنه داخل محوطه جریمه پنالتی بود. اگر کارشناسان واقعا کارشناسی کنند و از داور جانب داری نکنند و نظرشان را اعلام کنند. اگر اعتراض می‌کنیم، فقط دوست داریم حق تیم خود را بگیریم و چیز بیشتری نمی‌خواهیم.

او اضافه کرد: از نیمه دوم و پس از اعتراض کادر فنی حریف به داور، صحنه‌های ۵۰ - ۵۰ به سمت تیم حریف قضاوت شد. ما بازی جوانمردانه و پایاپای انجام می‌دادیم. اگر تیمی ۵ و یا ۶ موقعیت داشته باشد و ۳ گل بزند، ناراحت نمی‌شوم؛ اما بازی امروز را همه دیدند. استقلال چه فشاری روی دروازه ما داشت که دستپاچه شویم و در ۴ موقعیت گل نخورده باشیم؟ هر موقعیتی که استقلال داشت ۲ و یا ۳ دقیقه بعد روی دروازه آن‌ها ایجاد می‌کردیم. شاید همه کشور و فوتبال دوستان از استقلال بیشتر توقع داشتند؛ چون می‌گفتند استقلال ۳ برد داشته است و فجر هم راحت دستش را بالا می‌گیرد و ۳، ۴ گل می‌خورد. خدا را شکر که این اتفاق افتاد و توانستیم در دقایق آخر گل بزنیم.

او در مورد داوری این دیدار گفت: من عرض کردم که اگر در مورد تصمیمات داوری اشتباه می‌کنم، عذرخواهی می‌کنم. روی صحنه اول که برای استقلال پنالتی گرفته شد، بازیکنان یکدیگر را گرفته بودند. من صحنه را بازبینی کردم و به دلیل اعتراض کارت زرد گرفتم. اگر کارشناسان بگویند کلانتری اشتباه کرده است، من معذرت خواهی می‌کنم. ما فوتبالیست بودیم و می‌دانیم دنیا دست چه کسی است. در صحنه پنالتی داخل محوطه جریمه استقلال، مدافع هنگام پایین آمدن پای بازیکن من را زد. من این سوال را می‌پرسم اگر این صحنه روی دروازه ما اتفاق می‌افتاد، داور خطای پنالتی نمی‌گرفت؟

کلانتری در مورد این که فرهاد مجیدی گفته است که امروز هواداران شیرازی در ورزشگاه حضور داشتند، تصریح کرد: اگر تماشاگرانی در ورزشگاه حضور داشتند، بیشتر آن‌ها استقلالی بودند و کسی تیم ما را تشویق نمی‌کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
بله بااین زمین مدعی اسیا هم می‌توانید باشید
آخرین اخبار