سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: سبلان پارچه باید به دور از هر گونه حاشیه پردازی به تولید و اشتغال متمرکز شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسمیان، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در بازدید از مجموعه تولیدی سبلان پارچه با بیان اینکه عدم اطلاع رسانی‌های بموقع و شفاف از تصمیم‌های تغییر و تحولی این مجموعه شائبه‌هایی را ایجاد کرده که موجب نگرانی در بین کارگران و مردم شده است، افزود: ضرورت دارد این کارخانه با مدیریت صحیح و اصولی و با اولویت بندی هزینه‌ها، توجه به حقوق کارگر‌ها از وضعیت موجود به رشد و توسعه ارتقا یابد چرا که سبلان پارچه ظرفیت عظیم تولید و اشتغال جوانان استان است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل نیز گفت:ایجاد اشتغال و حمایت از تولید اولویت اصلی و دغدغه مهم مسئولان نظام و مدیران استان است و تلاش می‌کنیم مسایل و مشکلات و موانع تولید سبلان پارچه را از مبادی ذی ربط استانی و کشوری مرتفع نماییم.

یاسر عبداللهی گفت: در حال حاضر این کارخانه با ۲۵ درصد ظرفیت در حال فعالیت است و امیدواریم با تلاش مدیران و همکاری این مجموعه تولیدی ظرفیت اشتغال و تولید آن را به ۶۰ درصد افزایش دهیم.

او بیان کرد:مدیران استانی هدفی جز کمک به پایداری و توسعه این مجموعه ندارند و انتظار داریم دست اندرکاران این مجموعه بزرگ تولیدی و اقتصادی استان بیش از پیش همراهی و همکاری کنند.

دادستان شهرستان نمین نیز با بیان اینکه سبلان پارچه باید نخست مشکلات موجود و پیش روی این کارخانه را چاره جویی کند، سپس به فکر ارائه خدمات پس از توسعه باشد، تصریح کرد: اینکه مدیریت مجموعه سبلان پارچه به فکر ورزش و رفاه کارگران خود است اقدام پسندیده‌ای است، اما باید اول حقوق کارگران را تامین و وضع معیشتی آنان را سامان دهد.

او ادامه داد:سبلان پارچه با تغییراتی که انجام داده است بیش از آنکه به مجموعه تولیدی و نساجی شبیه باشد به مجموعه گردشگری شباهت دارد.

در این بازدید مدیران صمت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و سرمایه گذار و مدیر عامل سبلان پارچه گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت این واحد ارائه کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۵:۵۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
موفق باشید ان شاالله منتظر آقای حجازی نیا حل
مشکلات زودتر انجام گیرد