گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


صفحه رسمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور گزارشی از دیدار ایشان با نخبگان، علما، خانواده شهدا و ایثارگران استان سمنان را در فضای مجازی منتشر کرد:

"رئیس‌جمهور در دیدار نخبگان، علما، خانواده شهدا و ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم استان سمنان:
آمریکا می‌خواست با فشار حداکثری ملت ایران را با مشکل جدی مواجه کند، اما امروز حتی دشمنان‌مان نیز اعتراف می‌کنند که مقاومت حداکثری ملت ایران، فشار حداکثری دشمنان را شکست داده است.

امروز موضع جمهوری اسلامی ایران از هر زمان دیگری قوی‌تر و موضع دشمنان از هر زمانی ضعیف‌تر است و در شرایطی است که علیرغم همه تهدید‌ها و تحریم‌ها می‌توانیم مسیر پیشرفت را سپری کنیم.

مهم‌ترین جلوه استکبارستیزی در حوزه اقتصادی دستیابی به استقلال اقتصادی در مقابل بیگانگان و اتخاذ راهکار‌های رونق و رفع موانع تولید است.

امروز تولیدگران، فعالان حوزه اقتصادی، کارگران و کشاورزان هر چقدر در جهت استقلال کشور در حوزه تولید کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم تلاش می‌کنند در حقیقت در مسیر مقابله با استکبار قرار دارند.

دولت مصمم است موانع فعال بودن صنایع تعطیل و نیمه تعطیل سمنان را برطرف سازد تا مجدداً به خط تولید برگردند و در این زمینه از استاندار می‌خواهم تا مشکلات این گونه صنایع را با جدیت پیگیری کند.

دولت حمایت از صنایع دستی را در کنار توجه به رونق صنعت گردشگری استان مورد توجه جدی قرار خواهد داد و معتقدیم اگر این حوزه‌ها رونق پیدا کند حتما به ایجاد اشتغال و اقتصاد استان کمک خواهد کرد.

شورا‌های گفتگو بستر مناسبی برای همفکری و همکاری بخش خصوصی با دولت و نهاد قانون‌گذار است و همکاری در این زمینه را در رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی موثر می‌دانیم.

[ با اشاره به مشکل تامین آب استان سمنان]: راه برون‌رفت از کم آبی که به خاطر کاهش نزولات آسمانی پدید آمده است این است که سازوکاری برای استفاده بهینه از آب شرب و آب کشاورزی در کشور ایجاد شود و دولت برای رفع نگرانی مردم در این زمینه از هر راهکاری برای برون‌رفت از مشکل کم‌آبی حمایت می‌کند.

در این دیدار فعالان حوزه فرهنگی و اجتماعی، نخبگان، جهادی و محرومیت‌زدایی، سیاسی و فرهنگی، صنعت و معدن و دانشجویی در سخنانی دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را در زمینه مشکلات استان سمنان در حوزه‌های مختلف و راهکار‌های غلبه بر آن مشکلات را مطرح کردند."

پست رئیسی

همچنین این صفحه استوری را از محتوای تماس ایشان با استاندار آذربایجان غربی و فرماندار مهاباد منتشر کرد:

استوری رئیسی

غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه درباره بازدید از انبارهای سازمان اموال تمکیلی نوشت:

"در بازدید امروز از وضعیت انبارهای سازمان اموال تملیکی وضعیت را غیر قابل تحمل دیدم. فوراً باید به این وضع پایان داده شود. در قبال حفظ کالاهای مردم مسئولیم. تعزیرات و دادگستری ها در صدور احکام لازم برای تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی تعلل نکنند."

توئیت اژه ای

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی پستی را از دیدار با معلم فداکار کردستانی در فضای مجازی منتشر کرد و نوشت:

"توفیق داشتم تا در روز دانش‌آموز سرزده به دیدار یکی از معلمان فداکار کشورمان بروم؛ خانم ثریا مطهر نیا پس از نزدیک به سه دهه خدمت صادقانه در راه تربیت دانش‌آموزان در نقاط محروم و روستا‌های دور دست و کم جمعیت، امروز در سطح جهانی شناخته‌شده و الهام‌بخش سایر معلمان هستند.

خانم مطهر نیا، آموزگار اهل بیجار استان سرافراز کردستان، حتی در ایام تعطیل و در فصل تابستان نیز در روستا علاوه بر پیگیری امور تحصیلی دانش‌آموزان به خانواده‌های نیازمند کودکان بیمار نیز کمک‌های فراوانی کرده است. ⁣

این معلم فداکار در سال‌های خدمت خود به لطف خداوند متعال موفق شده است، بیش از هزاران کودک بیمار را در شهرستان و روستا‌های محروم شناسایی کرده و از طریق ارتباط گیری با خیرین و موسسه‌های خیریه راه سخت و هزینه بردار درمان را برایشان قدری آسان نماید. قدردانی از زحمات بی‌دریغ ایشان و تمامی افرادی که عمر خود را وقف آبادانی ایران و رفع مشکلات مردم کرده‌اند، کمترین وظیفه‌ای است که بر دوش ماست. ⁣

افرادی همچون خانم مطهر نیا و تمامی معلمان دلسوز و فداکار ایران اسلامی، حق بزرگی بر گردن یکایک ما دارند و مهم‌ترین نقش را در ساختن آیندۀ ایران عزیز ایفا می‌کنند. امیدوارم در مجلس یازدهم بتوانیم پاسخی در خور به مطالبات بر حق فرهنگیان عزیز بدهیم و با در اولویت قرار دادن پیگیری مسائل آموزش و پرورش و ریل‌گذاری تحقق تحول بنیادین واقعی در این بخش، به وظیفۀ خود در قبال تمامی معلمان عزیز و فداکار کشورمان عمل کنیم. إن‌شاءالله."

پست قالیباف

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت تصاویری از حاشیه سفر به دامغان را در صفحه اش منتشر کرد:

"در حاشیه سفر به دامغان با مردم و هم وطنان بستری در بخش‌های کرونایی و عادی بیمارستان این منطقه دیدار و گفتگو کردم"

پست عین اللهی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار