ترکیب نهایی تیم ملی کاراته ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا اعلام شد که در میان اسامی اعلام شده نام سه ورزشکار کرمانشاهی نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی مسکینی، مهدی خدابخشی و سامان حیدری کاراته کا‌های کرمانشاهی هستند که با نظر کادر فنی به مسابقات جهانی امارات و آسیایی قزاقستان اعزام خواهند شد.

برای مسابقات جهانی که ۲۵ تا ۳۰ آبان به میزبانی امارات برگزار می‌شود، مسکینی نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم کشورمان خواهد بود و مهدی خدابخشی نیز در ترکیب کومیته تیمی برای کشورمان مسابقه می‌دهد.

در رقابت‌های قهرمانی جهان، تیم ایران با پنج ورزشکار در کومیته انفرادی و هفت ورزشکار در کومیته تیمی شرکت می‌کند.

 در مسابقات قهرمانی آسیا هم که میزبان آن قزاقستان است تیم ایران با ۶ ورزشکار در کومیته انفرادی و هفت ورزشکار در کومیته تیمی به رقابت با حریفان می‌پردازد.

در این رقابت‌ها مهدی خدابخشی کاراته کا کرمانشاهی نماینده وزن ۸۴- کیلوگرم کمیته انفرادی ایران است و به همراه سامان حیدری دیگر ورزشکار کرمانشاهی در ترکیب کمیته تیمی کشورمان نیز مسابقه خواهد داد.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از ۲۸ آذر تا اول دی ماه برگزار می‌شود و سید شهرام هروی هدایت ملی پوشان ایران در این رویداد‌های مهم را برعهده خواهد داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.