عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همه ما در تلاش هستیم که از برنامه‌هایی نظیر رویداد کارآفرینی نوجوان کارا حمایت کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  فرزانه کلاهدوزان عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در اختتامیه نخستین رویداد کارآفرینی نوجوان کارا، اظهار کرد: مسئله کارآفرینی مسئله روز جامعه، کشور ما و به خصوص اصفهان است؛ این نوجوانان امید‌های آینده ما هستند که می‌توانند برای جامعه و شهرمان سرمایه‌آفرین باشند.

وی افزود: هرکس در هر موقعیت و مکانی که هست، اگر قدمی در این مسیر بردارد و حمایتی بکند، قطعاً تحقق این هدف ممکن است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: خانواده‌هایی که از نقاط مختلف شهر اصفهان در این مراسم حضور پیدا کرده و حمایت کردند و مدیر خانه جوان که این تیم‌ها را در کنار یکدیگر جمع کردند، بهترین اتفاقات را رقم خواهند زد.

کلاهدوزان با اشاره به ضرورت به سرانجام رسیدن ایده‌ها، تصریح کرد: اگر این ایده‌ها به مرکز رشد هدایت شود و به سرانجام برسد، امید به بچه‌های ما بازمی‌گردد و آن‌ها به این باور می‌رسند که می‌توانند کشورشان را بسازند.

وی ادامه داد: زمانی نگاه جوانان ما به خارج از کشور بود، اما اگر نگاه ما امروز به داخل باشد، می‌توانیم چنین سرمایه‌هایی را برای کشور و نظام داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همه ما در تلاش هستیم که از این برنامه‌ها حمایت کنیم تا به نتایج خوب و قابل قبولی برای شهر و کشورمان برسیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.