نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: حرکت قدرتمند نیروی دریایی سپاه نشان داد که نظام جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از منافع خودش در مقابل دشمنان کوتاه نمی‌آید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،حجت الاسلام و المسلمین محمدعبادی زاده، نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت:: آمریکایی‌ها در دنیا تحقیر شدند و فهمیدند که هیچکس جرات درگیری با کشور قدرتمند ایران را ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نمازجمعه بندرعباس افزود: این حرکت قدرتمند نیروی دریایی سپاه نشان داد که نظام جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از منافع خودش در مقابل دشمنان کوتاه نمی‌آید.

امام جمعه بندرعباس افزود: پیام اساسی این اتفاق مهم، تغییر استراتژی منطقه بود و آمریکا فهمید که دیگر اراده‌ای در مقابل ما ندارد.

او گفت: آمریکا از خودش نمیتواند محافظت کند پس حکام کشور‌های عربی هم نباید به این کشور دلخوش باشند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به روز فرهنگ عمومی گفت: غرب زدگی، تفرقه و نگاه تک بُعدی به اسلام فرهنگ عمومی را تهدید می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: دشمنان فرهنگ عمومی را نشانه گرفته اند و می‌خواهند قوانین نورانی اسلام را از فرهنگ جامعه ما پاک کنند.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت:همه نهاد‌ها، دستگاه‌های اجرایی و مردم وظیفه داریم که از فرهنگ عمومی جامعه دفاع کنیم.

امام جمعه بندرعباس گفت: دستگاه‌های فرهنگی و نهاد‌های مربوطه باید در این زمینه تلاش کنند تا جوانان با آموزش و آمادگی زندگی جدید خود را آغاز کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تا کنون بیش از ۴۰ بار در مورد جمعیت تذکر داده اند، افزود: افزایش جمعیت جوان رمز موفقیت یک جامعه در بخش‌های امنیتی، سازندگی و ایجاد فضای با نشاط است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مصوبه‌ای که در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است مشوقی برای فرزند آوری است که می‌تواند تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.