امام جمعه ریگان گفت: موجودیت هر جامعه‌ای از  فرهنگ آن جامعه نشات می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام حبیب رضا زاده امام جمعه ریگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ریگان با اشاره به روز فرهنگ عمومی گفت: راه اصلاح یک مملکت و جامعه فرهنگ آن جامعه است.

او با اشاره به اینکه اصلاح باید از جامعه شروع شود گفت: موجودیت هر جامعه‌ای از  فرهنگ آن جامعه نشات می‌گیرد.

امام جمعه ریگان عنوان کرد: هدف اصلی استعمارگران که در راس تمام اهداف آن‌ها هجمه به سمت فرهنگ جوامع و زیر سلطه بردن  فرهنگ آن جامعه است.

حجت الاسلام رضا زاده افرود: فضا‌ی مجازی علیه جوانان انقلابی است و شبکه‌های معاند و ماهواره ای تیر‌های خود را به سمت جوانان نشانه گرفته اند، فرهنگ قرانی و عدالت محوری فرهنگ ایرانی اسلامی در جامعه باید پیاده شود .

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه همه ما در قبال فرهنگ عمومی مسئول هستیم به وقت شناسی و وجدان کاری در شهرستان تاکید نمود.

حجت الاسلام رضا زاده به شهادت شهید تهرانی مقدم اشاره نمود و گفت: مردم ایران اسلامی و مسلمانان جهان فهمیدند ایران روبه روی ظلم ایستاده است.

او بیان داشت: امریکا و ناو امریکایی اش با دندان مسلح در دزدی وچپاول به درجه استادی نفتکش ایرانی را دزدیدند و نفت ان را به غارت بردند، اما دلاورمردان سپاه کاری می‌کنند که هیمنه پوشالی امریکا فرو می‌ریزد.

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه بعداز شهادت سردار دل‌ها سپاه با موشک نقطه زن عین الاسد را با خاک یکسان می‌کند افزود: آن روز هم سپاه در یکی بودن میدان و دیپلماسی عزتمندی قدرت ایران وملت را به رخ جهانیان کشید.

حجت الاسلام رضا زاده از حضور مردم شهرستان در تجمع ۱۳ابان قدردانی کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار