مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره دیدار با پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری قبل از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و از یک سرمربی صاحب سبک و کاربلد (یحیی گل محمدی) و بازیکنانی بزرگ و با کیفیت بهره می‌برد. بر خلاف پرسپولیس، گل‌ گهر باشگاهی نوظهور در لیگ برتر، محسوب می‌شود که البته صاحب ساختار و بسیار بزرگ است. یک سرمربی کاربلد، مجرب و صاحب‌نام (امیر قلعه نویی) داریم که امیدواریم با تلاش مضاعف و همدلی میان عوامل باشگاه، به نتیجه دلخواه خود برسیم.

او افزود: تمرینات خوبی را برای دیدار با مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر پشت سر گذاشته‌ ایم. ضمن اینکه تا این لحظه مصدوم نداریم. با آنالیزی که از پرسپولیس داشتیم، کاملا آماده این مسابقه هستیم و می‌دانیم بازی بسیار سختی داریم. خدا را شکر بازیکنان به درک بازی فردا و مسابقات لیگ برتر رسیده‌ اند و می‌دانند علاوه بر مسائل تاکتیکی، فنی، فیزیکی و درگیری‌های داخل زمین، به تمرکز و هوشمندی بسیار بالایی نیاز داریم.

مربی گل گهر در مورد جذب بازیکن خارجی جدید، تصریح کرد: ما این بازیکن را دیده‌ایم و چند روزی با ما تمرین کرده است. او آماده است و در اولین فرصت برای تیم انجام وظیفه می‌کند. کارهای این بازیکن انجام شده و باید ببینیم ITC او صادر می‌شود تا مقابل پرسپولیس بازی کند یا خیر. این بازیکن در پست‌های مهاجم و هافبک پشت مهاجم بازی می‌کند و امیدوارم به بازی فردا برسد.

سرآسیایی اضافه کرد: باشگاه گل‌ گهر دیدگاه‌های بسیار بزرگی برای حال و آینده دارد. تیم‌هایی که قلعه‌نویی هدایت آن‌ها را بر عهده دارد، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و از مدعیان اصلی لیگ هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار