رئیس کل دادگستری خوزستان با حضور سر زده در شعب دادگاه کیفری یک خوزستان از نزدیک در جریان رسیدگی به پرونده‌ها و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به منظور نظارت بر عملکرد و رفع مشکلات دادگاه‌ها، رئیس کل دادگستری خوزستان به همراه رئیس دادگاه‌های تجدید نظر استان با حضور سر زده در شعب دادگاه کیفری یک خوزستان از نزدیک در جریان رسیدگی به پرونده‌ها و مشکلات آن‌ها قرار گرفتند.

 حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان پس از استماع نظرات، دیدگاه‌ها، پیشنهادات و انتقادات قضات و کارکنان شعب دادگاه کیفری یک، در جریان میزان ورودی پرونده‌ها و روند رسیدگی به آنها، آخرین آمار پرونده‌های موجود و معوقه و مشکلات و نیاز‌های این مجموعه قرار گرفت.

او گفت: همواره بر کاهش وقت رسیدگی و استفاده از دادرسی الکترونیکی تاکید می شود و  یکی از مهمترین مقوله‌ی که می‌تواند در کاهش وقت رسیدگی به پرونده‌ها مؤثر باشد استفاده بهینه از دادرسی الکترونیکی است و باید قضات در این خصوص اهتمام ویژه‌ی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی تلاش و تعهد قضات در رسیدگی به پرونده‌ها را مناسب عنوان کرد و افزود بسیاری از قضات حتی در پایان وقت اداری نیز به پرونده‌ها رسیدگی می‌کنند و تلاش وافر دارند تا نسبت به صدور حکم عادلانه اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری خوزستان و رئیس دادگاه‌های تجدید نظر استان با مزرعه معاون رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب اهواز و سرپرست مجتمع قضایی تندگویان دیدار و پیرامون مشکلات مجتمع بحث و تبادل نظر نمودند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.