راننده یک دستگاه تاکسی که در حال کمک رسانی به یک خودروی آسیب دیده بود، از روی پل جانبازان رشت سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: شب گذشته فردی که در حال کمک رسانی به یک خودروی آسیب دیده بود، از روی پل جانبازان رشت سقوط کرد.

او افزود: در این حادثه راننده یک خودروی تاکسی عبوری متوجه نقص فنی خودرویی بر روی پل جانبازان می‌شود و از روی انسان دوستی شروع به کمک‌رسانی می‌کند.

رئیس پلیس راهور گیلان ادامه داد: به علت نبود ایمن‌سازی مناسب و استفاده نکردن از علائم هشداردهنده و همچنین دید نامناسب و نقطه کور تقاطع، خودروی عبوری دیگری از پشت با ماشین حادثه دیده برخورد می‌کند.

سرهنگ طالبی اظهار داشت: بر اثر این برخورد فردی که در حال کمک‌رسانی بود، از بالای پل جانبازان به پایین پرت شد و به علت شدت جراحات وارده در دم جان سپرد.

سقوط مرگبار یک راننده از روی پل جانبازان رشت

او تصریح کرد: شهروندان در صورتی که در چنین شرایطی قرار گرفتند قبل از انجام هرگونه کمک‌رسانی ابتدا اقدام به ایمن سازی محیط با استفاده از علائم هشدار‌دهنده کنند تا شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.