دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و مدیریت کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: تکلیف بازگشایی مدارس شهری روز شنبه هفته آینده روشن می‌شود.

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و مدیریت کرونا ویروس در خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: بر اساس دستورالعمل‌های قبلی ستاد ملی کرونا قرار بر این بود که از نیمه دوم آبان ماه کلاس‌های مدارس شهری زیر ۳۰۰ نفر به صورت حضوری برگزار شود.

او با اشاره به روند افزایشی بیماران کرونا مثبت در استان و کشور افزود: با توجه به اتفاقات جدیدی که رخ داده منتظر تصمیم جدید ستاد ملی و استانی کرونا در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های مدارس شهری که روز شنبه هفته آینده برگزار می‌شود هستیم.

شریف زاده با اشاره به اینکه در مصوبه قبلی ستاد ملی کرونا ذکر نشده که از ۱۵ آبان ماه کلاس‌های درس به صورت حضوری برگزار می‌شوند تصریح کرد: بعد از جلسه روز شنبه هفته آینده مشخص می شود که از ۱۶ آبان ماه به بعد کلاس های مدارس شهری به صورت حضوری برگزار می شود یا همچنان آموزش مجازی خواهد بود.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و مدیریت کرونا ویروس در خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنان در کنار تزریق هر دو نوبت واکسن کرونا رعایت شیوه نامه های بهداشتی مانند زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی ضروری است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار