سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره پیروزی برابر ملی حفاری در هفته هشتم لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بعد از پیروزی این تیم برابر ملی حفاری اهواز در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی امروز برابر ملی حفاری اهواز دیدار بسیار خوبی بود. متاسفانه در نیمه اول عملکرد داوری چندان رضایت بخش نبود و با سوت های متوالی بازیکنان ما را عصبانی کرده و نتوانستیم بازی خوب خودمان را اجرا کنیم. با تمام احترامی که برای داوران خوب کشورمان قائل هستم، اما فکر می کنم اشتباهات داوری در نیمه اول بسیار زیاد بود. خدا را شکر در بین ۲ نیمه با صحبت هایی که با بازیکنانم انجام دادم توانستیم بازی را در اختیار گرفته و قدرت خودمان را به حریف دیکته کردیم که در پایان موفق شدیم با نتیجه بسیار خوبی از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره تقابل هفته آینده این تیم برابر مس سونگون نیز گفت: ما هفته آینده بازی بسیار مهمی برابر مس سونگون داریم. بازی با این تیم هم مانند سایر مسابقات ۳ امتیاز دارد و ما تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت تا عملکرد خوبی در تبریز داشته باشیم.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان امشب در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر برابر ملی حفاری اهواز قرار گرفت و در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه پر گل ۷ بر ۲ شکست دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار