دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان در بازدید از روند برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: از این ظرفیت‌هایی که توسط بسیج در این رویداد جمع شده و دیگر فعالین این عرصه باید به بهترین شکل استفاده کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محسن اکبری، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان در بازدید از روند برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: از این ظرفیت‌هایی که توسط بسیج در این رویداد جمع شده و دیگر فعالین این عرصه باید به بهترین شکل استفاده کرد.

وی افزود: باید به بعد اجتماعی استان بیشتر پرداخته شود تا دید منفی امنیتی که در بین مردم کشور نسبت به سیستان و بلوچستان حاکم شده است از بین برود.

اکبری خاطرنشان کرد: در بحث ایستادگی و مقاومت باید به گونه‌ای اقدام شود تا جوانانی که نه دوران دفاع مقدس بوده و حتی خیلی از آنان شاید شرایط سوریه را درک نکرده اند با مشکلات و آسیب‌هایی که برای کشور مان ممکن بود پیش بیاید را بیشتر معرفی کنیم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برای بحث دفاعی لایه‌هایی جلوتر از کشور را دیده شده است، تصریح کرد: این یک استراتژی نظامی است که ما نظامیان دنبال می‌کنیم این مشخص است که این بچه هاب حاضر در رویداد یک فکر ذهن و اندیشه خوب برای دفاع از این کشور دارند.

وی ادامه داد: در برخی کشور‌ها بچه‌ها از سه سالگی ضد آمریکایی بار می‌آیند یعنی از ۵ سالگی جمله اولی که می‌گویند مرگ بر آمریکاست.

اکبری گفت: امروز اگر این جوانان بتوانند به هم نوعان و دوستان خودشان کم کم این سیره و مسیر را به درستی بنمایانند بهترین کار را انجام داده اند که شاید صد تا استاد نتوانند این کار را انجام دهند.

وی افزود: برگزاری چنین رویداد‌هایی یکی از حرکت‌های زیبایی است که انجام شده و من واقعا از بسیج و سپاه تشکر می‌کنم ان شالله در جایگاه ملی و کشوری مقام خوبی را امسال کسب کنید و این بچه‌هایی که سرشار از انرژی هستند را خیلی خوب در سطح کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار