مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) از رفع شکستگی لوله ۳ اینچی آب شرب در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای این شهر خبر داد.

حسین خواجوی، مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طی اطلاع از شکستگی لوله آب و وقوع این حادثه نیرو‌های تلاشگر این اداره به محل اعزام شدند تا نسبت به تعمیر و ترمیم لوله ۳ اینچی آزبست و جلوگیری از هدررفت آب در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.

او با بیان اینکه همه توان خود را جهت بروزرسانی تعمیرات شبکه آب به کار بسته‌ایم، افزود: پس از حفاری و خاکبرداری محل شکستگی، تخلیه و پاکسازی خط آسیب دیده، عملیات تعمیر با رعایت اصول ایمنی و بدون حادثه انجام پذیرفت و پس از انجام تعمیرات، توزیع آب شهر به حالت عادی بازگشت و مشکل مرتفع شد.

خواجوی بیان داشت: از شهروندان خواهشمندیم به محض اطلاع از هرگونه حادثه در انشعابات، شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال با سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب تماس کنند و در صورت قطع آب با صبر و بردباری ما را در انجام وظایف همراهی کنند تا بتوانیم در اسرع وقت این مشکل به وجود آمده را رفع کنیم.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: شکستگی لوله ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.