رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر زاهدان گفت:  در عصر دیجیتال و تکنولوژی قرار داریم که رسانه و فضای مجازی تاثیر بسزایی در کسب و کار، آموزش، فرهنگ سازی و پرورش اجتماع دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، صفرزایی رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر زاهدان  در حاشیه بازدید از سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت : باید به تمام عزیزانی که تلاش کردند تا این رویداد شکل بگیرد خداقوت گفت.

صفرزایی خاطرنشان کرد: اگر از جوانان و نوجوانان که در این رویداد شرکت کردند حمایت نشده و از ظرفیت آنها استفاده نشود به جای اینکه ایجاد ثروت و پر کردن خلاء ها، این استعداد ها از بین می‌رود و تبدیل به آسیب اجتماعی می شود.

وی ادامه داد: از اینکه از نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان جوانان و نوجوانان با حمایت سپاه به عنوان یک ارگان مردمی دور هم جمع شده تا در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج حضور پیداکنند خوشحال هستم.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر با تاکید بر اینکه هرکجا که نیاز به فعالیتی وجود داشت سپاه و بسیج پیش قدم و پیش قراول بوده و حمایت های خوبی صورت گرفته است، گفت: این نهاد مردمی در حال حاضر وارد عرصه دیجیتال شده است، همیشه در این زمینه دغدغه وجود داشت و باید به این موارد اهمیت داده شود.

وی تصریح کرد: چه زیباست که جوانان و نوجوانانی در این رویداد شناسایی شده اند که با سن کم و با کمترین آموزش، بالاترین استعداد ها را در زمینه پویانمایی، انیمیشن سازی و نرم افزار داشته و ایده های بسیار جالب برای آموزش شهروندی و کسب کار و کسب انواع گردشگران ارائه داده‌اند.

صفرزایی افزود: امیداواریم با حمایت های صورت گرفته شاهد اتفاقات خوبی باشیم، شورای اسلامی شهر زاهدان به عنوان نمایندگان مردم از همه دستگاه های ذیربط که می توانند از این ظرفیت استفاده کنند دعوت می کند که از این جوانان و نوجوانان حمایت کنند و قطعا ما نیز در کنار آنها هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان فضای مجازی بسیج کشور و استان دست مریزاد می گوییم که این حرکت زیبا را خلق کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار