معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: نخستین نشست تخصصی از سلسله نشست‌های مجازی باستان‌شناسی با همکاری انجمن باستان‌شناسان استان برگزار می‌شود.

مجید کلانوری معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار کرد: اولین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی میراث‌فرهنگی با همکاری انجمن باستان‌شناسان استان، شنبه ۱۵ آبان‌ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: این نشست با سخنرانی سیدمنصور سیدسجادی با عنوان نگاهی به نیم قرن فعالیت باستان‌شناسی در شهرسوخته برگزار می‌شود.

وی گفت: هدف از برگزاری این سلسله نشست‌ها بررسی آخرین پژوهش‌ها در حوزه باستان‌شناسی استان، معرفی ظرفیت‌های پژوهشی باستان‌شناسی، آموزش و گردش اطلاعات بدست آمده از فعالیت‌های باستان‌شناسی است.

کلانوری بیان کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام و شرکت در این نشست‌ها می‌توانند از طریق نرم‌افزار واتس‌اپ با شماره ۰۹۳۷۱۳۹۲۹۲۸ حاصل کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار