سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در آخرین بازدید میدانی خود در سفر به شاهرود عصر پنجشنبه از کارخانه دانش‌بنیان تولیدکننده محصولات یکبار مصرف پلاستیکی در شهرک صنعتی این شهر دیدن کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،کارخانه طب پلاستیک آخرین مقصد بازدید‌های میدانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در شاهرود به عنوان وزیر معین آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهوری در این شهرستان در قالب نهمین سفر استانی دولت سیزدهم است.

شرکت طب پلاستیک یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان ظرف‌های یکبار مصرف بهداشتی، دارویی و غذایی در کشور است. این شرکت با ۱۵۰ خط تولید سالانه ۱۵ هزارتن محصولات مختلف تولید و ۹۰ درصد آن را صادر می‌کند. این شرکت دانش بنیان بیشتر دستگاه‌های مورد استفاده خود را با مهندسی معکوس به‌روزترین فناوری‌های جهان تهیه کرده است.

طرح توسعه این شرکت در راستای تأمین نیاز بازار داخلی و گسترش بازار‌های صادراتی در سال ۹۹ به بهره برداری رسید. راه اندازی یک خط تولید دیگر و افزودن ماشین‌آلات، ربات‌ها و قالب‌های جدید، افزایش بیش از ۴۰ درصدی ظرفیت تولید و ایجاد بیش از ۵۰ فرصت شغلی مستقیم را در این واحد تولیدی به همراه داشت.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.