با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از واحد‌های تولیدی صنایع غذایی کردستان بر اساس شاخص‌های نظارتی و سلامت محصولات غذایی بازدید به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،ظهر امروز مراسم تجلیل از واحد‌های تولیدی برگزیده و مسئولان فنی برتر صنایع غذایی استان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی غذا و با هدف اهمیت سلامت محصولات غذایی با حضور دکتر فرزین رضاعی رئیس دانشگاه، دکتر عطاالله حیدری معاون غذا و دارو و رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کردستان در محل سالن جلسات کارخانه شیر پاک آرا در سنندج برگزار شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان و هیات همراه از بخش‌های خط تولید واحد‌هایی که حقوق مصرف کنندگان را رعایت و در راستای تامین سلامتی مردم فعالیت می‌کنند، بازدید نمود و در جریان قابلیت‌ها، امکانات، نحوه فعالیت واحد کنترل کیفی، فرایند تولید، بسته‌بندی و مراحل عرضه محصولات لبنی و غذایی در کارخانه شیر پاک آرا و شرکت سقز سازی سیوان کردستان در راستای نظارت بر کیفیت مواد غذایی، حمایت از توسعه کالای داخلی و اشتغال پایدار قرار گرفتند و ارتقای سلامت که از تولید محصول سالم حاصل می‌شود را وظیفه تولیدکنندگان برشمردد.

با توجه به سلامت محوری محصولات غذایی و نقش آن در سلامت مردم و اهمیت نظارت بر واحد‌های تولیدی در کارخانه‌های تولید کننده استان در این آیین واحد‌هایی به عنوان برتر معرفی شدند که دارای کالا و تولیدات با کیفیت و برند معتبر و بر اساس شاخص‌های نظارتی در چندین گروه غذایی انتخاب و معرفی شدند.

گفتنی است در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از ۶ واحد تولیدی، ۲ مدیر فعال در واحد‌های تولید، ۳ نفر از اعضای کمیته فنی و ۶ مسئول فنی برگزیده صنایع غذایی سنندج و سقز تجلیل شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.