رئیس پلیس راه استان اصفهان از بارش مقطعی باران و لغزندگی محورهای شمال، شرق و غرب استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسین زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی استان اصفهان، گفت: هم اکنون بر اثر بارش‌های مقطعی، گردنه ملااحمد در محور اصفهان- نائین، گردنه قرقچی به سمت دلیجان، آزادراه معلم (اصفهان- شاهین شهر) و جاده تیران لغزنده است.

وی مقطعی بودن بارندگی‌های امروز را بدترین شرایط برای راه‌ها توصیف کرد و افزود: این نوع بارش وضعیت خطرناکی ایجاد می‌کند و با توجه به اینکه اولین بارندگی امسال بوده لغزندگی جاده‌ها شدید‌تر است و رانندگان باید بسیار احتیاط کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: همه رانندگان به ویژه اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های کارخانجات در این شرایط باید خیلی دقت و احتیاط کنند، سوابق قبلی نشان داده در بارندگی‌ها اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های کارکنان آسیب پذیرتر بودند.

سرهنگ زارع با اشاره به اینکه بارندگی‌ها امروز و فردا در سطح استان ادامه دارد، به رانندگان توصیه کرد: از تردد و سفر غیرضروری در این مدت خودداری کرده و در صورت تردد، مقررات ایمنی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

وی درباره حوادث امروز در محور‌های لغزنده استان، اضافه کرد: یک مورد واژگونی پژو پارس در پیچ روستای ورپشت از توابع شهرستان تیران و کرون پیش از ظهر امروز رخ داد که سرنشین این خودرو فوت کرد.

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان فعالیت سامانه بارشی که از شامگاه دیروز  در مناطق غرب استان آغاز شده از امروزشدت یافته است و تا روز یکشنبه بارش باران و ریزش برف مناطق شمال، شرق، غرب، جنوب و مرکز اصفهان را فرامی گیرد. شدت این بارش‌ها در مناطق شمال و شرق استان پیش‌بینی شده است. هواشناسی استان همچنین نسبت به احتمال آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی و لغزندگی جاده‌ها در ۷۲ ساعت آینده هشدار داده است.

منبع:مهر

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.