فرمانده مرزبانی ناجا گفت: دانش آموزان کشور، نجات بخش اسلام هستند و امروز در کنار مرزبانان در امنیت کشور تاثیر گذار هستند.

سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اجرای طرح مرزیاران فرهنگی توسط فرماندهی مرزبانی ناجا،اظهار کرد: طرح مرزیاران فرهنگی با همکاری سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی ناجا، اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ۴ هزار نفر از داتش آموزان سراسر کشور شرکت کردند.

سردار گودرزی با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان، گفت: استکبار یعنی آن کسانی که قصد دخالت در امور انسان‌ها و ملت‌ها را دارند و در همه اموراتشان همانند تسخیر کشور افغانستان درصدد غارت گرائی و چپاول از کشور‌ها هستند.

وی افزود: ملت شریف ایران اسلامی با اقتدار در مقابل مستکبران جهان ایستاده اند و حق مداخله به هیچ کشوری را نخواهند داد و با انقلاب اسلامی به رهبری بزرگ معمار انقلاب دست ایادی استکبار را از کشورمان کوتاه کردند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به شکست مفتضحانه ارتش تروریست آمریکا در سرقت نفت کش ایرانی، تصریح کرد: اقدام به موقع و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران را با اقتدار ناکام گذاشت.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) درباره کاپیتولاسیون گفت: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران اسلامی با روحیه استکبار ستیزی در مقابل مستکبران ایستاده اند.

سردار گودرزی با اشاره به ۵۴ هزار شهید دانش آموز بیان کرد: دانش آموزان عزیز کشور، نجات بخش اسلام هستند و امروز در کنار مرزبانان در امنیت کشور تاثیر گذار هستند.

وی با تاکید بر اینکه وجود مقام معظم رهبری برای همه مسلمانان جهان مایه افتخار است، گفت: با فطرت پاکی که در میان دانش آموزان جوان ما وجود دارد این انقلاب استمرار دارد و در مقابل دشمنان قسم خورده نظام عقب نشینی نخواهند کرد.

گفتنی است، طرح ابتکاری مرزیاران فرهنگی با حضور دانش آموزان مرزنشین سراسر کشور با هدف تالیف قلوب، وحدت و همدلی مرزبانان، مرزنشینان، دانش آموزان، اطلاع رسانی و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در جهت حفظ استقلال و تمامیت ارضی با جمع آوری ۴ هزار اثر از قبلی نقاشی، انشاء، دل نوشته و ...، و همچنین انتخاب برترین‌ها در بین دانش آموزان مناطق مرزی کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ناجا ، مرزبانی ، روز13 آبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار