کنفدراسیون فوتبال آسیا قوانین جدیدی را تصویب کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام تیم‌های انصراف دهنده در مسابقات لیگ قهرمانان و AFC کاپ به دلیل شرایط کرونایی بخشیده شدند و محرومیتی برای آن‌ها درنظر گرفته نخواهد شد.

همچنین قرار شد قانون ۵ تعویض در هر بازی تا سال ۲۰۲۲ ادامه پیدا کند. در لیگ قهرمانان فصل کنونی ۲ باشگاه استرالیایی انصراف داده بودند که از محرومیت AFC در امان ماندند.

همچنین AFC در قوانین جدید خود به باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا اجازه داده است هر چقدر بازیکن خارجی دارند را در لیست آسیایی ثبت کنند و محدودیتی برای ثبت نام وجود ندارد. ولی شرط این است که هر تیم قبل از بازی باید سهمیه ۳+۱ خود را از میان بازیکنان خارجی اش را انتخاب کند و فقط می‌تواند از بازیکنان انتخابی در زمین استفاده کند.

همچنین لیست باشگاه‌ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ از ۳۰ بازیکن به ۳۵ بازیکن افزایش داده می‌شود تا با حضور تعداد زیاد بازیکنان خارجی در لیست مشکلی ایجاد نمی‌شود.

این قانون با توجه به حضور نداشتن بازیکنان خارجی سطح بالا در تیم‌های ایرانی می‌تواند شرایط را برای نماینده‌های کشورمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریفان خود سخت کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهمنی کامران
۱۶:۳۴ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
با سلام واحترام از کنفدارسیون فوتبال اسیا تقاطع دارم که استقلال تو سال جدید از 2023تا2024 این باشگاه استقلال را مروم کنید ؟با تشکر از شما
آخرین اخبار