رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: کشور‌های آزاده جهان در امر استکبارستیزی از مکتب امام راحل پیروی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، آیت الله محمد حسن اختری رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) در مراسم بزرگداشت سیزدهم آبان در شهرکرد با اشاره به اینکه کشورهای آزاده جهان در موضوع استکبارستیزی از مکتب امام خمینی (ره) پیروی می‌کنند، اظهار داشت: امروز مبارزه با آمریکا به معنای واقعی استکبارستیزی است.

او، اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در دفاع از نفتکش ایرانی را به عنوان یک سیلی محکم برای آمریکا بیان کرد و افزود: مدافعان غیور سپاه از افتخارات مکتب اسلام به شمار می‌روند که تاکنون رشادت‌های بی‌بدیلی را از خود به نمایش گذاشته‌اند.


بیشتر بخوانید


اختری اضافه کرد: این عظمت و شکوه ایران امروز متاثر از مدیریت و سیاست رهبر معظم انقلاب است و شجاعت و صلابت کم‌نظیر ایشان برای ایستادگی در برابر توطئه دشمنان، موجب افتخار ایرانیان برای بهره‌مندی از چنین رهبر قدرتمندی است.

او با یادآوری سرقت محموله‌های ماسک در دوران شیوع کرونا در اروپا و ناتوانی کشور‌ها برای پاسداری از محموله‌ها اظهار داشت: آنچه دلاورمردان سپاه در آب‌های نیلگون جنوب کشور رقم زدند ناشی از تبیین فرهنگ مبارزه با آمریکا است که توانست این کشور را این چنین به زانو درآورد.

اختری با بیان اینکه عده‌ای در تلاش برای دگرگون جلوه دادن حقایق کشور هستند، گفت: این افراد که از دلباختگان به جهان غرب و از فتنه‌انگیزان به شمار می‌روند، تفاسیر غلطی را از وقایع تاریخ انقلاب بیان می‌کنند تا افتخارات ملت ایران دیده نشود.

او به وقایع ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اشاره کرد و افزود: در حالی از آن دوران چهار دهه گذشته و آمریکا هر روز ضعیف‌تر شده است، اما باز هم عده‌ای به دنبال ارتباط با این کشور سلطه‌گر رو به افول هستند.

اختری بر مطالبه حقوق ملت ایران و پاسداشت آن تاکید و تصریح کرد: در دورانی که دشمنان ایران اسلامی امام را تبعید کردند، حرکت انقلاب به شکلی جدید ادامه یافت و تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های آنان در ۲۲ بهمن ۵۷ از میان رفت و با تسخیر لانه جاسوسی پیروزی بزرگ برای نظام حاصل شد که آنچه امروز از صلابت و عظمت کشور دیده و شنیده می‌شود از پرتو همین اتفاق بزرگ است.

او به بیان امام راحل (ره) درباره نابودی رژیم صهیونیستی نیز اشاره کرد و یادآور شد: امروز سخن امام خمینی (ره) در حال تحقق است و این رژیم اشغالگر به پایان خود نزدیک می‌شود.

اختری از مسئولان کشور خواست برای احقاق حق مردم ایران اسلامی پافشاری و ایستادگی کنند و هرگز عقب نشینی نکنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار