جاده‌ای که جان می‌گیرد/ نماینده دشتستان: پیگیر اصلاح جاده آبپخش-کلل تا رسیدن به نتیجه هستیم

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: پیگیر حل مشکلات جاده آبپخش-کلل بوده‌ایم، متعهد هستیم که تا حصول نتیجه مطالبه‌گر حق مردم شریف شهرستان باشیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جاده برازجان-آبپخش در شهرستان دشتستان یکی از مسیر‌های پررفت و آمد به شمار می‌رود و متصل کننده استان‌های جنوبی به یکدیگر است.

محدوده ۲ کیلومتری آب‌پخش- کلل بخشی از این مسیر است که هنوز ۴ خطه نشده و بار‌ها شاهد تصادفات مرگبار بوده است.

آخرین تصادف در این مسیر دیروز رخ داد و ۴ کشته و یک زخمی برجاگذاشت.

حالا نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در پیامی که برای تسلیت به خانواده جانباختگان این حادثه نوشته، تاکید کرده است که بهبود وضعیت این مسیر را تا زمانی که به نتیجه برسد، پیگیری می‌کند.

در پیام ابراهیم رضایی آمده است:«حادثه دلخراش تصادف در محور آبپخش-کلل و پرکشیدن تعدادی از فرزندان رشید دشتستان دل هر دردمندی را به درد می‌آورد. این حادثه دردناک حاصل عقب‌ماندگی‌هایی است که سال‌ها و با وجود منابع عظیم و درآمدهای سرشار استان و شهرستان و به‌واسطه بی‌عدالتی‌ها بر ما سایه افکنده است».

او عنوان کرده است:«همان‌گونه که در چند ماه گذشته پیگیر حل مشکلات این مسیر بوده‌ایم، متعهد هستیم که تا حصول نتیجه مطالبه‌گر حق مردم شریف شهرستان باشیم. قطعاً اصلاح این مسیر نیازمند همت و همراهی مسئولان استان و کشور است و انتظار می‌رود که در دولت جدید با کار و اقدام جهادی شاهد حل مطالبات بحق مردم شریف این دیار باشیم».


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.