تولید انبوه گلکسی اس 22 از ماه آینده آغاز می شود

راس یانگ اعلام کرده است که محصولات جدید سامسونگ در هفته اول دسامبر وارد فاز تولید انبوه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina؛ سامسونگ در حال کار بر روی نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار سری Galaxy S۲۲، S۲۲ Plus و S۲۲ Ultra است.گفته شده، این شرکت دستگاه‌های خود را به جای ژانویه در ماه فوریه عرضه می‌کند.

بر اساس گزارش‌ها، قبل از عرضه گوشی‌های هوشمند، مشخصات رنگ بدنه  آن‌ها به صورت آنلاین منتشر شده است. گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس استاندارد در چهار رنگ مشکی، سبز، صورتی، طلایی و سفید به بازار می آید. همچنین انتظار می‌رود، گلکسی اس ۲۲ اولترا در رنگ‌های مشکی، قرمز تیره، سبز و سفید عرضه شود. براساس گزارش‌ها، محصولات جدید سامسونگ برای همه کاربران  در دسترس نخواهد بود.

 گلکسی اس 22

در مورد تولید، راس یانگ اخیرا پیش بینی کرده که گوشی هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ در هفته اول دسامبر وارد تولید انبوه خواهد شد. اگر این درست باشد، شرکت به زمان بیشتری نیاز دارد تا به سطحی برسد که از تعداد واحد‌های تولید شده راضی باشد. بر این اساس گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ در ماه فوریه برای خرید در دسترس قرار خواهند گرفت.

سری گلکسی S۲۱ سامسونگ که در اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر سال گذشته وارد تولید شد، اوایل سال جاری در ژانویه در دسترس قرار گرفت. گفتنی است که گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۲۱ FE در ژانویه امسال و در جریان نمایشگاه CES ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد. این دلیلی است که غول کره جنوبی عرضه پرچمدار سری S را چند هفته به تاخیر انداخته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار