رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام خبر داد؛

اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا دراستان ایلام

سرهنگ کیانی از اجرای طرح استانی مبارزه با قاچاق کالا با اولویت خودرو‌های شوتی در استان ایلام خبر داد.

سرهنگ  مهدی کیانی،رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مقابله با خودرو‌های شوتی و در پی اخبار و اطلاعات واصله نسبت به رصد قاچاقچیان مبنی بر ورود اقلام قاچاق، خارجی و فاقد مدارک گمرکی به صورت غیر قانونی به داخل شهر ایلام، شناسایی وارد و توزیع کنندگان این اقلام به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در راستای مبارزه و مقابله با این پدیده شوم و با هماهنگی مرجع قضایی نسبت به شناسایی و توقیف تعداد ۷ دستگاه خودرو شوتی اقدام که در این رابطه ۱۲۱۲ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۷۱ قلم انواع نوشیدنی و میزان تقریبی ۳ تن اقلام خوارکی قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان، بیان کرد : ارزش ریالی کالا‌های کشف شده برابر اعلام کارشناسان، بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شده است و در این راستا تعداد ۳ نفر متهم دستگیر و بهمراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ کیانی در پایان ازمردم خواست چنانچه با فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان وکسانی که سلامت و امنیت جامعه را به خطر می‌اندازندمواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.