فرماندار شهرستان عجب شیر گفت:مانور پدافند غیرعامل آتش سوزی با مشارکت ادارات امدادی و خدمات رسان شهرستان عجب شیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، اصغرپور فرماندار شهرستان عجب شیر در حاشیه برگزاری مانور پدافند غیرعامل گفت: این مانور تخلیه اضطراری به مناسبت هفته پدافند غیرعامل بر اساس سناریوی فرضی آتش سوزی برگزار شد.

 اصغرپور با بیان اینکه این مانور به منظور آمادگی کامل نیرو‌های اداری و امداد رسانی برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این مانور هماهنگی و حضور به موقع گروه‌های امدادی و درمانی در زمان وقوع حوادث و بحران‌های احتمالی بود.

وی گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان در مانور فرضی آتش سوزی مطلوب بود.

وی با اشاره به وقوع برخی حوادث طبیعی و غیرطبیعی در سال‌های گذشته در شهرستان، بر لزوم افزایش آمادگی برای مقابله با آن‌ها تاکید کرد و اهتمام همه مسئولان شهرستان به رعایت الزامات پدافند غیرعامل را خواستار شد.

اصغرپور با بیان اینکه باید با پیش بینی موارد لازم برای مواقع حساس و بحرانی، همواره آمادگی کامل را در مواقع حساس داشته باشیم، گفت: توجه به نکات حائز اهمیت در زمان بروز حادثه بسیار ضروری است که باید این نکات با مطالعه دقیق مسائل به درستی شناسایی و واکاوی شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار