جانشین فرمانده ناجا گفت: باید از دستگاه‌ها و سیستم‌های ویژه در پایش کامیون‌ها و تریلی‌ها در مبادی مرزی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: امروز ۱۳ آبان ماه و روز مبارزه با استکبار است گفت: انقلاب اسلامی این استکبار را در هم پیچید، لذا این روز را به ملت شریف ایران تبریک عرض می‌کنم.

جانشین فرمانده ناجا در مورد حق تصریح کرد: قانون نیروی انتظامی را تکیه گاه آرامش مردم گذاشته است و مردم به آن رجوع می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم باید نسبت به نگهداری درست و صحیح اموالشان ملاحظه کنند، پلیس امروز ایران، پلیس مقتدر و مسلط است و خودش را در خدمت مردم می‌گذارد.

سردار رضایی با تاکید بر رسیدگی به پرونده های در سریعترین زمان ممکن گفت: این اقتدار پلیس است و مجرمان بدانند که به هر طریقی گرفتار می‌شوند، لذا قبل از پشیمانی اعمال مجرمانه خود را کنار بگذارند.

وی با اشاره به بحث خودرو‌های هنجار شکن و شوتی‌ها، گفت: این‌ها آرامش ترافیک را برهم زدند، به همه رده‌های ذی ربط انتظامی از جمله راهور و. گفتیم تا در هر مکانی این خودرو‌ها را دیدند بدون درنگ آن‌ها را متوقف کنند، چه خودرو‌های حامل بار قاچاق و چه خودرو‌هایی که ناهنجاری ترافیکی ایجاد می‌کنند، باید متوقف شوند.

وی افزود: پلیس یعنی قانون و همه باید از دستور قانونی پلیس تمکین کنند تذکر جدی می‌دهم به کسانی که از فرمان پلیس دوری می‌کنند و به فرمان ایست انتظامی توجه نمی‌کنند، پلیس این بی تفاوتی را تحمل نخواهد کرد چرا که مردم از پلیس ارامش می‌خواهند.

وی در واکنش به نوع نظارت‌ها و کنترل‌ها در گلوگاه‌های مرزی و ورود کالا‌های قاچاق به پایتخت، گفت: باید از دستگاه‌ها و سیستم‌های ویژه در پایش کامیون‌ها و تریلی‌ها استفاده کنیم، چرا که یک مامور نمی‌تواند تریلی به آن ابعاد و گستردگی را رصد کند.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار