مراسم روز سیزده آبان روز مبارزه با استکبار جهانی در همه شهرهای هرمزگان برگزار شد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ،دانش آموزان ، دانشجویان و گرو ههای مختلف مردم بندرعباس امروز با حضور پرشور خود در تجمع 13 آبان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل  باردیگر خشم و انزجار خود را از هرگونه ظلم وستم اعلام کردند .

شرکت کنندگان در اجتماع 13 آبان در بندرعباس پارچه نوشته های در دست داشتند که بر روی آنها ضرورت ادامه مبارزه با ظالمان و حمایت از مظلومان جهان نوشته شده بود .

این مراسم در بندرعباس با رژه قایق‌های موتوری در خلیج فارس و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: انقلاب اسلامی ایران براساس مقابله با نظام تک قطبی وسلطه جهانی شکل گرفته است و بعنوان محوری مستقل در جهان نقش آفرینی می‌کند.

حجت الاسلام و المسلیمن محمد عبادی زاده افزود: مخالفت امام با طرح استعماری کاپیتولاسیون، شهادت دانش آموزان در ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا سه رویداد مهم در شکل گیری مبارزه با استکبار جهانی و نامگذاری این روز بود که بسیار شایسته است.

او گفت: جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با نظام سلطه، هم نظام دو قطبی را فروپاشید و مبارزه نه شرقی و نه غربی را به جریان انداخت و هم با نظام تک قطبی آمریکا در دنیا مقابله کرد و امروز شاهد افول و شکست نظام تک قطبی و سلطه آمریکا در جهان هستیم.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: سیزده آبان ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.