جانشین انتظامی استان همدان از کشف ۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ رضا زارعی،  جانشین انتظامی استان همدان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی همدان به منظور تشدید مقابله با جرائم قاچاق کالا و ارز، طی یک عملیات موفق به کشف ۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق شدند.

او افزود: ماموران این پلیس پس از هماهنگی‌های قضائی انجام شده و بررسی صحت وسقم موضوع به همراه عوامل اداره برق نسبت به بازرسی از محل نگهداری و استفاده دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال اقدام کردند.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: در بازرسی انجام شده تعداد ۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق که با استفاده از برق غیر مجاز راه اندازی شده بود، کشف شد که ارزش آن بنا به نظر کارشناسان بیش از ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ زارعی افزود: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

او بیان کرد: با توجه به اینکه استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال مستلزم دریافت مجوز از سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط است بنابراین از افرادی که مبادرت به خرید و فروش، نگهداری و راه اندازی این دستگاه‌ها می‌کنند درخواست می‌شود که اقدامات قانونی را در راستای اخذ مجوز‌های قانونی به عمل آورند تا در آینده در دستگاه قضایی محکوم به پرداخت جرائم سنگین نشوند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.