استانداراصفهان گفت: تسریع در واکسیناسیون همگانی جمعیت استان و رسیدن به رقم ۸۵ درصد افراد واکسینه شده نیازمند عزم همگانی ، تبلیغاتی و اجرایی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان گفت: با توجه به درصد قابل‌توجه دانش آموزان واکسینه نشده انتظار داریم تا قبل از بازگشایی همگانی مدارس، دانش آموزان اصفهانی و خانواده آنان واکسیناسیون را جدی تلقی کنند.

وی بابیان اینکه در این زمینه نیاز به فعال شدن بیش‌ازپیش کمیته اطلاع‌رسانی داریم، افزود: رسانه‌های گروهی با استفاده از ابزار‌های صوتی و تصویری، فضای مجازی و ائمه جمعه و جماعات باید برای ترغیب افراد به واکسیناسیون بسیج شوند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: به دنبال اجرای سریع طرح شهید سلیمانی و واکسیناسیون کوچه به کوچه هستیم و این طرح در آستانه موج احتمالی ششم کرونا تا هفته آینده اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در ستاد کرونای کشوری نیز رییس جمهوری برای تکمیل واکسیناسیون تأکید به روش اقناعی داشتند و ما نیز بر همان اساس باید مردم را مجاب به واکسن زدن کنیم.

استاندار اصفهان تأکید کرد: هم‌اینک رقم واکسیناسیون در استان اصفهان ۷۲ درصد است و برای رسیدن به درصد قابل‌قبول دستورات لازم به فرمانداران نیز ابلاغ می‌شود.

وی بیان داشت: باید از ظرفیت‌های محلی برای افزایش واکسیناسیون استفاده و نتایج مثبت آن برای مردم و اثرات کاهش مرگ‌ومیر مشخص شود.


منیع:ایرنا

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.