بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه خود به شهرستان دامغان از بیمارستان ولایت این شهر بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید از بخش های کرونا، بخش ICU، درمانگاه و اورژانس بیمارستان ولایت دامغان بازدید و با بیماران و کادر درمانی گفت و گو کرد.

عین اللهی صبح امروز با استقبال مسوولان شهرستان به منظور بازدید از طرح‌ های حوزه درمان همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان سمنان، وارد دامغان شد.

شرکت در شورای اداری شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر بهداشت به دامغان است.

ادای احترام وزیر بهداشت به مقام شهدای دامغان

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  پس از ورود به استان سمنان و سفر به شهر دامغان با حضور در مزار شهدای این شهر، با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

بهرام عین‌الهی وزیر  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با استقبال مسئولان شهرستان به منظور بازدید از طرح‌های حوزه درمان صبح امروز همزمان با سفر رییس‌جمهوری به استان، وارد دامغان شد.

حضور در گلزار شهدای دامغان، بازدید از کلینیک درمانی رضایی و شرکت در شورای اداری شهرستان از برنامه‌های سفر یک روزه وزیر بهداشت است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری و هیات همراه امروز پنجشنبه از فرودگاه سمنان وارد استان شد.

این سفر یک روزه و در سه محور تدارک دیده شده است، بازدید از چند واحد صنعتی و کشاورزی، دیدار با اقشار مختلف مردم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، دیدار با نخبگان استان و حضور در شورای اداری و در نهایت گفتگو با خبرنگاران از جمله برنامه‌های رییس‌جمهوری طی این سفر یک روزه به سمنان است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری به نمایندگی از رییس‌جمهوری به شهرستان میامی رفت، وزیر دادگستری راهی ۲ شهرستان آرادان و گرمسار شد، وزیر جهاد کشاورزی در ۲ شهرستان سرخه و مهدی‌شهر حضور می‌یابد، وزیر صنعت، معدن و تجارت مهمان شاهرودی‌ها است و وزیر راه و شهرسازی نیز از طرح‌های راه سازی سمنان بازدید می‌کند.

شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.