در چارچوب بازی‌های هفته چهارم لیگ فوتبال اروپا، امشب ۱۶ دیدار برگزار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته چهارم لیگ فوتبال اروپا امشب (پنجشنبه) با برگزاری ۱۶ دیدار آغاز می‌شوند.

گروه A

بروندبی - گلاسکو رنجرز (ساعت ۲۱:۱۵)

لیون - اسپارتا پراگ (ساعت ۲۱:۱۵)

در گروه نخست مسابقات لیون که با ۹ امتیاز صدرنشین است و هر ۳ بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته، باید به مصاف اسپارتا پراگ برود که با ۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد. شاگردان پیتر بوش با پیروزی برابر حریف جمهوری چکی خود می‌توانند صعودشان از این گروه را قطعی کنند.

در دیگر بازی این گروه بروندبی دانمارک به مصاف گلاسکو رنجرز اسکاتلند خواهد رفت. در حال حاضر رنجرز و بروندبی با ۳ و یک امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم گروه نخست قرار دارند. دیدار رفت ۲ تیم با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان استیون جرارد در تیم گلاسکو رنجرز به پایان رسید.

گروه B

موناکو - آیندهوون (ساعت ۲۱:۱۵)

رئال سوسیداد - اشتورم گراتس (ساعت ۲۱:۱۵)

در ادامه رقابت‌های فشرده گروه دوم موناکوی فرانسه که با ۷ امتیاز صدرنشین است، میزبان آیندهوون هلند خواهد بود. آیندهوون با ۴ امتیاز در رده سوم قرار دارد و پیروزی در این دیدار می‌تواند به جایگاه آن‌ها در جدول سر و سامان بدهد.

در ۷  تقابل قبلی ۲ تیم ۳ پیروزی سهم موناکو بوده، نماینده هلند ۲ بار به پیروزی رسیده است و ۲ بازی با تساوی به پایان رسیده اند.

رئال سوسیداد که در لالیگا نتایج خوبی کسب کرده و در حال حاضر با ۲۵ امتیاز صدرنشین است، میزبان اشتورم گراتس خواهد بود. شاگردان ایمانوئل آلگواسیل با ۵ امتیاز در رده دوم قرار دارند و در صورت غلبه بر حریف اتریشی و لغزش موناکو می‌توانند صدرنشینی را در پایان بازی‌های هفته چهارم تجربه کنند. دیدار رفت که در اتریش برگزار شد با پیروزی یک بر صفر رئال سوسیداد به پایان رسید.

گروه C

لژیا ورشو - ناپولی (ساعت ۲۱:۱۵)
لستر سیتی - اسپارتاک مسکو (ساعت ۲۳:۳۰)

در گروه سوم که شرایط پیچیده‌ای دارد، لژیا ورشوی صدرنشین میزبان ناپولی است که با ۴ امتیاز و ۲ پوئن کمتر در رده دوم قرار دارد. ناپولی که هفته گذشته موفق شد حریف لهستانی خود را با نتیجه قاطع ۳ بر صفر در ایتالیا شکست دهد، در صورت تکرار پیروزی خود، صدر جدول را از آن خواهد کرد.

در دیگر دیدار این گروه تیم‌های لستر سیتی و اسپارتاک مسکو به مصاف هم می‌روند. لستر سیتی با ۴ امتیاز در رده سوم قرار دارد و برای کسب جواز صعود باید در ۳ بازی پیش رو نتایج لازم را کسب کند. اسپارتاک مسکو هم با ۲ باخت و یک پیروزی در قعر جدول این گروه حضور دارد.

گروه D

المپیاکوس - آینتراخت فرانکفورت (ساعت ۲۱:۱۵)

رویال آنتورپ - فنرباغچه (ساعت ۲۳:۳۰)

آینتراخت فرانکفورت در یونان باید به مصاف المپیاکوس برود که با یک امتیاز کمتر نزدیک‌ترین تعقیب کننده این تیم به شمار می‌رود. شاگردان گلاسنر که در بوندسلیگا شرایط خوبی ندارند و در رده پانزدهم هستند، امیدوارند صدرنشینی خود را در لیگ اروپا حفظ کنند.

در بلژیک نیز رویال آنتورپ پذیرای فنرباغچه ترکیه است. نمایندگان ترکیه و بلژیک با ۲ و یک امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده اند و از شانس کمی برای صعود به مرحله حذفی برخوردارند.

گروه E

گالاتاسرای - لوکوموتیو مسکو (ساعت ۲۱:۱۵)

مارسی - لاتزیو (ساعت ۲۳:۳۰)

در گروه پنجم  لاتزیو و مارسی  که با ۴ و ۳ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند، در فرانسه به مصاف یکدیگر می‌روند. بازی قبلی ۲ تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما هر ۲ تیم امیدوارند با کسب ۳ امتیاز، مسیر خود برای صعود از مرحله گروهی را هموار کنند. در ۳ دیدار قبلی این ۲ تیم لاتزیو ۲ بار پیروز شده و مارسی هیچ وقت نتوانسته است از سد حریف ایتالیایی عبور کند.

گالاتاسرای که با ۷ امتیاز صدرنشین این گروه است، در ترکیه باید به مصاف لوکوموتیو مسکو برود که با کسب تنها یک امتیاز از ۳ بازی قبلی قعرنشین است. گالاتاسرای در روسیه این تیم را با تک گل آکتورکوغلو شکست داد و پیروزی دوباره این تیم در بازی خانگی امروز صدرنشینی شاگردان فاتح تریم را تثبیت می‌کند.

گروه F

ستاره سرخ - میدیولن (ساعت ۲۳:۳۰)

براگا - لودوگورتس رازگراد (ساعت ۲۳:۳۰)

ستاره سرخ صربستان برای ادامه صدرنشینی و شکست ناپذیری خود در فصل جاری لیگ اروپا باید به مصاف میدیولن برود که تاکنون تنها ۲ تساوی به دست آورده است که یکی از آن‌ها در بازی هفته گذشته ۲ تیم رقم خورد.

در آن سو براگای رده دومی برای تصاحب صدر جدول این گروه در پرتغال از لودوگورتس رازگراد بلغارستان میزبانی می‌کند. نماینده بلغارستان در این فصل تنها یک امتیاز گرفته است و امید چندانی برای صعود از مرحله گروهی ندارد. با این حال لودوگورتس رازگراد ۴ سال پیش در پرتغال موفق شد براگا را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و  پیروزی دوباره این تیم چندان دور از ذهن نیست.


بیشتر بخوانید 


گروه G

فرنس واروش - سلتیک (ساعت ۲۳:۳۰)

بایر لورکوزن - رئال بتیس (ساعت ۲۳:۳۰)

فرنس  واروش مجارستان که تا به این جای کار ضعیف‌ترین تیم لیگ اروپا بوده و هیچ امتیازی کسب نکرده، امشب میزبان سلتیک اسکاتلند است.

البته شاگردان پوستکوگلو هم شرایط چندان مساعدی ندارند و تنها ۳ امتیاز خود را در دیدار رفت برابر فرنس واروش به دست آوردند.

در طرف دیگر مصاف بایرلورکوزن با رئال بتیس حساس‌ترین بازی هفته چهارم است که می‌توان آن را جدال مدعیان نامید. هر ۲ تیم ۷ امتیازی هستند و تیم آلمانی برحسب تفاضل گل بیشتر صدرنشین است. بازی رفت ۲ تیم که در اسپانیا برگزار شد با تساوی یک - یک به پایان رسید.

می‌توان گفت نتیجه بازی امشب تکلیف صدرنشین گروه هفتم را مشخص خواهد کرد.

گروه H

خنک - وستهام (ساعت ۲۱:۱۵)

دینامو زاگرب - راپید وین (ساعت ۲۳:۳۰)

جدال صدرنشین و قعرنشین گروه هشتم با یکدیگر یکی از جذابیت‌های هفته چهارم لیگ فوتبال اروپا است. وستهام صدرنشین که هفته قبل خنک را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد، این هفته در بلژیک دوباره با این تیم رو به رو می‌شود.

در کرواسی نیز دینامو زاگرب میزبان راپید وین اتریش است و برای کسب جواز حضور در مرحله حذفی به همراه وستهام ۹ امتیازی رقابت می‌کند.

به جز وستهام بقیه تیم‌های این گروه با ۳ امتیاز شانس صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها را دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار