معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت عملیات انبارگردانی شرکت توزیع برق با هدف کنترل موجودی و تایید صحت اطلاعات ثبت شده در بانک اطلاعاتی مربوط به موجودی‌های این شرکت انجام شد.

محسن بامری نژاد معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با توجه به قرارگیری در اواسط دوره مالی امسال  عملیات انبارگردانی این شرکت با هدف کنترل موجودی و تایید صحت اطلاعات ثبت شده در بانک اطلاعاتی مربوط به موجودی‌های این شرکت انجام شد.

محسن بامری نژاد اظهار داشت: این بازرسی در انبار شرکت مشتمل بر انبار مرکزی و سایر انبار‌های این شرکت در سطح استان انجام شد.

وی ادامه داد: این برنامه با حضور چهار تیم و ۱۲ نفر از نمایندگان فنی، مالی، مسولان انبار، حراست، انفورماتیک و سایر حوزه‌های این شرکت به مدت ۱۰ روز و از تاریخ ۱ تا ۱۰ آبان ماه سالجاری انجام شد.

بامری نژاد با بیان اینکه انبارگردانی نقش موثری دراثربخشی فرآیند‌های سازمانی دارد تصریح کرد: عملیات انبارگردانی در راستای رعایت قوانین و مقررات مالی و محاسباتی، تقویت کنترل‌های داخلی و مراقبت از سرمایه‌های شرکت، نظارت برصحت فرآیند انبار، نگهداری و تأمین اجناس مورد نیاز پروژه‌ها شناسایی و در نهایت تفکیک اقلام موجودی نو، مستعمل، اسقاطی و راکد مازاد بر نیاز شرکت انجام می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: براساس استاندارد‌های حسابداری حداقل سالی یک نوبت کار انبارگردانی باید انجام شود که با توجه به ابعاد و اهمیت کالا‌ها این زمان می‌تواند کوتاه‌تر هم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار