جلسه تبیین تفاهم‌نامه مشترک یگان حفاظت و دفتر امور مراتع برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه تبیین تفاهم‌نامه مشترک یگان حفاظت و دفتر امور مراتع با حضور سرهنگ اکبری فرمانده یگان حفاظت، ترحم بهزاد مدیرکل امور مراتع سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور، مدیرکل منابع طبیعی خوزستان و روسای ستادی برگزار شد.

سرهنگ اکبری فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: موضوع هوشمند سازی در فناوری نوین دیجیتالی در به کارگیری از عرصه‌های منابع طبیعی جزو برنامه‌های اصلی ماست و تا آخر امسال بحث بی سیم دیجیتال در استان راه‌اندازی خواهد شد

بهزاد مدیرکل دفتر امور مراتع سازمان جنگل‌ها نیز بیان داشت: تهیه طرح جامع مرتعداری در راستای افزایش پوشش گیاهی در دستور کار ما است.

سجادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان گفت:هدف از این جلسه ایجاد هماهنگی بیشتر در راستای اجرای سیاست‌های سازمان جنگل‌ها در استان خوزستان و برنامه ریزی جهت حفظ و حراست از منابع طبیعی در استان است.

در این نشست ترحم بهزاد به تشریح دستورالعمل‌ها و آموزش‌های مرتعی برای روسای شهرستان و کارشناسان مرتع پرداخت که پس از آن به سوال و جواب در این حوزه پرداختند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.