در ادامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال از هفته چهارم ۵ دیدار همزمان از ساعت ۱۶ پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لیگ برتر والیبال کشور مردان جام ((سردار دلها)) با ۵ دیدار همزمان در ساعت ۱۶ پیگیری شد.

پای گرگان ۳ – فولاد سیرجان یک

تیم پاس گرگان در هفته چهارم میزبان فولاد سیرجان مدافع عنوان قهرمانی بود و در این دیدار توانست ٣ بر یک و با امتیاز‌های ٢٢ بر ۲۵، ۲۵ بر ١٧، ۲۶ بر ۲۴ و ٢۵ بر ٢١ فولاد سیرجان میهمان را شکست دهد و به اولین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یابد.

سیرجانی‌ها با نیز دومین شکست خود در این دوره از رقابت‌ها را تجربه کردند. شاگردان رضایی با ٣ پیروزی و یک شکست در جایگاه چهارم جدول لیگ قرار گرفتند.

هورسان رامسر ٢ - راه یاب ملل ٣

تیم هورسان رامسر در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال در مجموعه ورزشی شهید صدر رامسر میزبان راه‌یاب ملل بود و در حالی که ۲ بر صفر در ست‌ها پیش بود از میهمان کامبک خورد و در پایان ۳ بر ۲ نتیجه را به راه‌یاب ملل واگذار کرد.

هوراسانی‌ها در این دیدار با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۵، ۱۸ بر ۲۵، ۲۲ بر ۲۵ و ۱۲ بر ۱۵ نتیجه را واگذار کردند تا چهارمین باخت خود را تجربه کند و در قعر جدول لیگ برتر قرار بگیرد.

شهرداری گنبد۳ – آذرباتری ارومیه صفر

تیم شهرداری گنبد که با تغییر بر روی نیمکت پا به هفته چهارم گذاشته بود موفق شد با نتیجه عجیب آذر باتری را از پیش رو بردارد و اولین پیروزی خود در این رقابت‌ها را به ثبت برسانند. نماینده ترکمن صحرا با این پیروزی شرایط خود در جدول را تا حدودی بهبود بخشید.

آذرباتری در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیاز‌های عجیب ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۹ مغلوب گنبدی‌ها شد تا سومین شکست خود در لیگ برتر را تجربه کند و با ۳ شکست و یک پیروزی در جایگاه ۹ بایستند.

شهداب یزد ٢ - شهرداری ارومیه ٣

شاگردان محمد عمده غیاثی که میزبان شهرداری ارومیه بودند در ۲ ست ابتدایی بازی نتیجه را به اروموی‌ها واگذار کردند، اما در ادامه با یک عملکرد بسیار خوب کامبک زدند و بازی را در ست‌ها ۲ بر ۲ مساوی کردند. در ادامه، اما این شاگردان محمدرضا تندروان بودند که ست سوم را هم به سود به پایان بردند تا کامبک یزدی‌ها کامل نشود.

شهرداری ارومیه در این دیدار با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳، ۱۹ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۷ شهدابی‌ها را از پیش رو برداشت تا بدون شکست همچنان به کار خود ادامه دهد.

در آخرین دیدار همزمان امروز تیم والیبال سپاهان اصفهان هم موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ و با امتیاز‌های ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۱ شهرداری ورامین را از پیش رو بردارد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.