رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان بر همکاری دستگاه‌های متولی در تسریع در فرایند صادرات کالا و واردات کالا‌های اساسی سبد خانوار تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرداد نیکو، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان در حاشیه بازدید سرزده از بخش‌های اداری استاندارد و نحوه خدمات رسانی این اداره کل با تاکید بر تلاش برای تحقق شعار سال " سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی " گفت: دستگاه‌های متولی باید برای بهبود وضعیت و تسریع در فرایند صادرات کالا و واردات کالا‌های اساسی سبد مصرف خانوار مردم همکاری مضاعف داشته باشند.

او با اشاره به اهمیت ماموریت‌های حوزه استاندارد و ارتباط این مجموعه به واسطه وظایف محوله در جنبه‌های ایمنی، سلامت و بهداشت به صورت مستقیم با زندگی مردم افزود: تدوین استاندارد‌ها و ضوابط اجرا و نظارت بر واحد‌های صنفی و تولیدی بسیار مهم است و سهل انگاری در حوزه ایمنی و نبود نظارت صحیح مخاطرات جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

نیکو با تاکید بر اینکه تخلف‌ها و نبود انطباق‌های آسیب رسان باید از طریق رسانه‌های عمومی به اطلاع مردم رسانده شوند، اظهار داشت: در زمینه رسیدگی به مشکلات و کمبود فضای اداری و تامین بودجه لازم جهت تجهیز ساختمان‌های اداره کل استاندارد برنامه ریزی‌های لازم انجام شده و اقدامات مدنظر اجرا خواهند شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.