همزمان با فرارسیدن روز دانش‌آموز، در یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز از خانواده شهیدان اسلام‌پناه، میراحمدی، قاسمی و قادری تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: این انقلاب همواره بستر تربیت شهدایی بوده است که الگوی نسل‌های بعدی قرار گرفتند و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در زمره این شهداست.

او افزود: اگر حسین فهمیده و بهنام محمدی سال‌ها قبل در جنگ تحمیلی به فیض شهادت نایل شدند، در سال ۱۴۰۰ نیز علی لندی‌هایی هستند که نشان دهند نسل پیرو خط امام خمینی (ره) آماده احیای ارزش‌های معنوی آماده جانفشانی هستند.


بیشتر بخوانید


قائدامینی اضافه کرد: دوران تحصیل برای شما حساس و مسئولیت‌ساز است لذا باید یاد بگیریم که به خودشناسی و خداشناسی برسیم چرا که با این معرفت، مسیر و هدف برایمان مشخص خواهد شد.

او اظهار داشت: جایگاه مدرسه، معلمان و دانش‌آموزان بسیار متعالی است و از آنان انتظار نداریم که تنها به علم‌آموزی اکتفا کنند بلکه بر اساس سند تحول بنیادین، دانش‌آموز باید انسانی بار بیاید که در همه ابعاد زندگی رشد کند و به حیات طیبه دست یابد.

گفتنی است همزمان با فرارسیدن روز دانش‌آموز، در یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان، از خانواده شهیدان اسلام‌پناه، میراحمدی، قاسمی و قادری تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.