رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته پنج نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا فوت کردند، گفت : مجموع جان باختگان استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۷۸۸ نفر رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هم‌اکنون ۶۰۷ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی این استان بستری هستند که تعداد آن‌ها نسبت به دیروز ۲ نفر بیشتر شده است.

او گفت : از این تعداد، ۱۴۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند که حال ۲۷ نفر آن‌ها وخیم است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در شبانه‌روز گذشته ۱۹۱ نفر شامل ۵۰ بیمار مثبت بستری و ۱۴۱ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به دیروز ۱۰ نفر بیشتر است.

محمدی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۹ نفر در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۱۲۶ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

او ادامه داد: ۱۸۹ بیمار هم در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی استان کرمانشاه برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شدند که نسبت به دیروز ۳۱ نفر کمتر است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.