مدیرعامل باشگاه پیکان درباره جلسه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری با مسئولان فدراسیون فوتبال درباره تبلیغات محیطی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر محمدی، مدیرعامل باشگاه پیکان در حاشیه نشست مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری با مسئولان فدراسیون فوتبال درباره درآمد حاصل از تبلیغات محیطی اظهار داشت: نشست خیلی خوبی بود. از مسئولان فدراسیون فوتبال بابت برگزاری این جلسه تشکر می‌کنم. بهاروند درباره تبلیغات محیطی، حق پخش و راه‌های درآمدزایی تیم‌های لیگ برتری توضیحاتی داد. نمایندگان باشگاه‌ها نیز حضور داشتند و نقطه نظراتشان را بیان کردند.

محمدی در ادامه گفت: نشست به خوبی پیش رفت و خیلی‌ها موافق صحبت‌های آجورلو درباره تبلیغات محیطی بودند. برای من جالب بود که خود عزیزی خادم علاقه‌مند بود که تبلیغات محیطی در اختیار باشگاه‌ها قرار بگیرد. رئیس فدراسیون به شدت از سهم و حق باشگاه‌ها در زمینه تبلیغات محیطی حمایت کرد. بهاروند و سایر مسئولان فدراسیون درباره محدودیت‌ها و موانع موجود در زمینه افزایش درآمد‌های تبلیغات محیطی و استیفای حقوق سازمان لیگ از انعقاد قرارداد با کارگزاران مختلف نکاتی را بیان کردند.

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: پیشنهاد آجورلو خیلی خوب بود. او گفت در صورت اعتماد باشگاه‌های لیگ برتری، مبلغ ۸ میلیارد تومان در اختیار باشگاه‌ها می‌گذارد. به شخصه از این پیشنهاد استقبال می‌کنم؛ زیرا مبلغی که سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها پرداخت می‌کند، به مراتب کمتر از ۸ میلیارد تومان است. اگر این اتفاق رخ دهد گام بزرگی در فوتبال ایران برداشته می‌شود که تاکنون سابقه نداشته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار