از ۹۳۲ تست سریع و ملکولی تشخیص کرونا در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی ۲۲۵ مورد جدید شناسایی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شریف زاده دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: روز گذشته از ۳۱۶ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که در مجموع ۱۰۸ بیمار جدید و از ۶۱۶ تست سریع ۱۱۷ مورد مثبت جدید شناسایی شد.

وی افزود: به تفکیک ازمجموع ۱۰۸ بیمار جدید ۷ مورد در بشرویه، ۷۷ مورد در بیرجند، ۳ مورد در خوسف، ۲ مورد در درمیان، ۱۷ مورد در زیرکوه، ۳ مورد در سرایان ۷ مورد در سربیشه ۱۷ مورد در طبس، ۳۰ مورد در فردوس، ۳۳مورد در قاینات و ۲۹ مورد در نهبندان شناسایی شدند.

به گفته شریف زاده در حال حاضر ۲۲۳ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۹۸ نفر کرونا مثبتند.

 دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: از این تعداد ۱۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۲ نفر نامساعد است.

وی افزود: با ثبت یک مورد فوت جدید تعداد جان باختگان بیماری کرونا در خراسان جنوبی به هزار و ۱۹۵ نفر افزایش یافت.

شریف زاده اظهار کرد: تا روز گذشته ۹۳ هزار و ۷۲۳ تست ملکولی در خراسان جنوبی انجام شد که ۳۳ هزار و ۵۶۱ بیمار مبتلا شناسایی شدند.

 دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی افزود: همچنین در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در خراسان جنوبی تا امروز ۵۰۶ هزار و ۳۴۲ نفر واکسن نوبت اول، ۳۵۰ هزار و ۶۱۶ نفر واکسن نوبت دوم و ۶۱۳ واکسن نوبت سوم را دریافت کردند.

انتهای پیام / ط آ

برچسب ها: ویروس کرونا ، کووید-19
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار