در آستانه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی زنگ استکبار ستیزی در مدارس آذربایجان شرقی به صدا در آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، در آستانه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دانش آموزان با شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس انزجار خود را از سردمداران استکبار جهانی به ویژه رژیم تروریست آمریکا اعلام کردند و پرچم‌های اسرائیل و آمریکا را به آتش کشیدند.

در تبریز هم زنگ استکبار ستیزی و یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز در سالن ورزشی دبستان منیر باسمنج ناحیه ۴ تبریز برگزار شد.
 پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش استان  آذربایجان شرقی در مراسم ویژه زنگ استکبارستیزی گفت: علم آموختنی و ایمان گرفتنی است، شهدا این فعل را در عمل نشان دادند و درسی ماندگار به ما آموختند.

 پاشایی با بیان اینکه هر کشوری با اسطوره‌ها و آرمان‌های خود پابرجا است افزود: شهدا حقیقت‌های همیشه جاوید استکبارستیزی و اسطوره‌ بی بدیل ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام احمدی امام جمعه باسمنج نیز در این مراسم گفت: تنها انقلاب توحیدی در زمان غیبت امام عصر (عج) انقلاب اسلامی ایران است که مبانی استکبار ستیزی را در دنیا معرفی کرده است و این فرهنگ در متن رسالت مقدس انبیا به ویژه پیامبر عظیم الشان اسلام است.

وی اضافه کرد: این انقلاب معادلات جهانی را برهم زد و فریاد دادخواهی مظلومان از مستکبران را در دنیا طنین انداز کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.