سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری امکان دیدار حضوری برای مردم استان سمنان به منظور بررسی و انتقال مشکلات مردمی به هیات دولت را از فردا فراهم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمود قدرتی سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان ابراز داشت: افرادی که حل مشکلات آن‌ها نیازمند مداخله دولتمردان و فراتر از تصمیم مسوولان استانی است می‌توانند فردا پنجشنبه ۱۳ آبان ماه با مراجعه حضوری به استانداری سمنان مشکلات خود را به گوش دولتمردان برسانند.

وی ادامه داد: فردا سیزدهم آبان مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی نهاد ریاست جمهوری و نماینده‌های وزارتخانه‌ها در مرکز ارتباط مردمی واقع در استانداری سمنان حضور خواهند یافت.

وی بیان کرد: مشکلات مراجعه‌کنندگان در ابتدا به وسیله کارشناسان استعلام گرفته می‌شود و در صورت نیاز به مداخله دولتمردان برای حل مشکل، اجازه دیدار حضوری داده می‌شود.

قدرتی تصریح کرد: افرادی که برای حل مشکلات خود نیاز به موافقت مسئولان استانی دارند از مراجعه حضوری به استانداری خودداری کنند و از طریق تماس با سامانه ۱۱۱ مشکلات و خواسته‌های خود را برای بررسی و اطلاع به رئیس جمهوری و هیات دولت در میان بگذارند.

وی یادآور شد: ۱۲۰ نفر برای پاسخگویی به مشکلات مردمی در سامانه سامد استان سمنان مستقر هستند.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) بهترین روش ارتباط‌گیری با مردم در شرایط فعلی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.